نحوه استفاده از آلوئه ورا براي آكنه

بررسي اجمالي

آلوئه ورا گياهي در خانواده شاداب است. اين گياه وحشي رشد مي كند و داراي برگهاي ضخيم و دندانه دار است. ژل شفاف داخل برگ هاي آلوئه ورا به صورت موضعي براي تسكين پوست سوخته يا تحريك شده استفاده مي شود و برخي افراد از آن براي درمان آكنه استفاده مي كنند. ويژگي هاي ضد باكتريايي آلوئه احتمالاً مواردي است كه آن را براي استفاده موضعي براي درمان آكنه موثر مي كند.

همچنين يك عقيده وجود دارد كه معتقد است مصرف خوراكي آلوئه ورا مي تواند براي آبرساني و ترميم پوست از درون مفيد باشد ، اما شواهد بسيار كمتري براي اثبات اين ايده وجود دارد.

ماسك آلوئه ورا


موارد استفاده براي آكنه

آلوئه ورا مورد مطالعه قرار گرفته است منبع معتبر هنگامي كه همراه با داروهاي سنتي ضد آكنه استفاده مي شود و نتايج اميدوار كننده است. اگر آكنه شما خفيف تا متوسط ​​است و بدنبال راهي آرام براي تسكين پوست خود بوده ايد ، اين درمان هاي خانگي را امتحان كنيد.
استفاده از آلوئه ورا خالص به صورت موضعي

شما مي توانيد نتايج مورد نظر خود را با استفاده از آلوئه ورا به تنهايي بدست آوريد. ما از منبع معتبر مي دانيم كه آلوئه ورا داراي خواص ضد التهابي ، ضد باكتري و آنتي اكسيداني است. قرن هاست كه براي پاكسازي زخم ها ، از بين بردن درد و بهبود سوختگي استفاده مي شود. تعداد بسيار كمي از افراد به آن حساسيت دارند و استفاده موضعي از آن منبع خطر كم (به شرطي كه به آن حساسيت نداشته باشيد) بسيار كم است.

چگونه

با خريد آلوئه ورا خالص و استفاده سخاوتمندانه از آن روي صورت خود به جاي مواد پاك كننده ، جريان خون در پوست را تقويت كرده و باكتري هاي مضر را از بين خواهيد برد. همچنين مي توانيد نواحي برطرف كننده آكنه خود را معالجه كنيد ، آلوئه را يك شب در محل بگذاريد و صبح آن را بشوييد تا قرمزي و تحريك آن كاهش يابد.

خريد ژل خالص آلوئه ورا را بصورت آنلاين انجام دهيد.
ماسك صورت آلوئه ورا ، عسل ، و دارچين

آلوئه ورا داراي خواص ضد باكتري است كه مي تواند به كنترل و كاهش باكتري هاي آكنه ساز كمك كند. دو ماده ديگري كه منبع معتمد مورد بررسي قرار گرفته و مشخص شده است كه همين اثر را دارند ، دارچين و عسل است. با تركيب هر سه مورد براي درمان آبگرم در خانه ، احتمال داشتن پوست صاف و بدون آكنه بيشتر مي شود.

چگونه

با 2 قاشق غذاخوري عسل خالص شروع كنيد و در 1 قاشق غذاخوري آلوئه ورا خالص مخلوط كنيد. پخش مخلوط بايد آسان باشد ، اما آبريزش نداشته باشد. قبل از استفاده از ماسك به صورت خود ، 1/4 قاشق غذاخوري دارچين آسياب شده را مخلوط كنيد و آرام باشيد در حالي كه ماسك به مدت 5 تا 10 دقيقه جادوي خود را انجام مي دهد. بعد از استفاده كاملاً شستشو دهيد.

خريد آنلاين عسل خالص.
ماسك صورت آلوئه ورا و آب ليمو

ماسك صورت با آلوئه ورا و آب ليمو به شما چهره اي تازه و شاداب مي بخشد در حالي كه منافذ پوست را تميز مي كند و برخي از باكتري هاي ايجاد كننده آكنه را از بين مي برد. برخي از كارآزمايي هاي باليني نشان داده است كه اسيدهاي ميوه ، مانند اسيدهاي موجود در آب ليمو ، پاك كننده هاي موثري براي درمان آكنه هستند.

چگونه

براي اين ماسك ، از آلوئه ورا خالص به عنوان پايه استفاده كنيد ، حدود 1/4 قاشق چاي خوري آب ليمو را به 2 قاشق غذاخوري آلوئه ورا اضافه كنيد. اگر بيشتر به استفاده از اين ماسك به طور مساوي بر روي پوست خود نياز داريد ، اطمينان حاصل كنيد كه نسبت آب ليمو به آلوئه را حدود 8 به 1 داشته باشيد تا پوست خود را با اسيديته مركبات تحريك يا بيش از حد تحريك نكنيد. قبل از شستشو كامل ، اين تركيب را به مدت 5 تا 10 دقيقه روي پوست خود بگذاريد.
اسپري ضد باكتري آلوئه ورا

از آنجا كه آلوئه ورا مي تواند رشد سلول هاي پوستي سالم را تحريك كند منبع مطمئن ، ممكن است ارزش خريد يا تهيه اسپري آلوئه پاك كننده خود را داشته باشد. اين مه بدون ايجاد درخشش يا توليد زياد روغن ، باعث آبرساني به صورت شما مي شود كه باعث مسدود شدن منافذ پوست مي شود.

چگونه

با استفاده از 2 اونس. بطري اسپري ، 1/4 اونس را تركيب كنيد. آب تصفيه شده ، 1/2 اونس از آلوئه ورا ، و يك يا دو قطره از روغن ضروري غير سمي مورد علاقه خود را. مراقب باشيد كه هنگام پاشيدن اين ماده خنك كننده ، ضد آكنه بر روي صورت خود از چشمان خود جلوگيري كنيد و قبل از هر استفاده به خوبي تكان دهيد.

خريد آنلاين روغنهاي ضروري
اسكراب آلوئه ورا ، شكر و روغن نارگيل

اگر به درمان هاي طبيعي آكنه علاقه داريد ، ممكن است بخواهيد آلوئه ورا را با روغن نارگيل و شكر براي يك لايه بردار DIY تركيب كنيد. لايه برداري پوست از شر سلولهاي مرده پوستي كه مي توانند منافذ پوست را مسدود كنند خلاص مي شود. شكر نيشكر خام يا سفيد مي تواند به آرامي اين سلول هاي قديمي را مسواك بزند ، و راهي براي نفوذ آلوئه ورا به پوست شما و تحريك رشد سالم پوست باز مي كند. روغن نارگيل خاصيت ضد باكتري خود را دارد و همچنين به عنوان نرم كننده طبيعي نيز عمل مي كند. اسيد اصلي موجود در روغن نارگيل مورد مطالعه قرار گرفته است. منبع معتبر مشخص شده است كه يك درمان آكنه اميدوار كننده است. مخلوط كردن هر سه با هم مي تواند باعث لطافت و شادابي پوست شود.

چگونه

از روغن نارگيل به عنوان پايه خود استفاده كنيد ، حدود 1/2 فنجان روغن نارگيل را به 1/2 فنجان شكر خام يا سفيد اضافه كنيد و خوب مخلوط كنيد. براي مخلوط لايه بردار كه مي توانيد در يخچال نگه داريد ، 1/4 فنجان ژل خالص آلوئه ورا بريزيد. براي استفاده ، مخلوط را به آرامي روي صورت خود بماليد و از دور چشم خودداري كنيد. بعد از استفاده به خوبي با آب بشوييد.

خريد روغن نارگيل به صورت آنلاين.
پاك كننده روغن آلوئه ورا و درخت چاي

از آنجا كه روغن درخت چاي يك منبع ضد باكتري معتبر و ماده ضد آكنه است ، مخلوط كردن آن با آلوئه ورا پتانسيل ايجاد يك مزيت قابل مشاهده را دارد. اين مخلوطي نيست كه بايد روي صورت خود بگذاريد ، زيرا روغن درخت چاي بسيار قوي و اسيدي است.

چگونه

قبل از استفاده دقيق مخلوط به صورت ، از آلوئه ورا به عنوان پايه استفاده كنيد ، آب تصفيه شده و 2 تا 3 قطره روغن درخت چاي اضافه كنيد. بعد از حدود يك دقيقه بشوييد و صورت خود را خشك كنيد.

خريد روغن درخت چاي به صورت آنلاين خريد كنيد.
كرم هاي آلوئه ورا

بسياري از كرم هاي آكنه و محصولات بدون آكنه بدون نسخه پزشك شامل آلوئه ورا هستند. اگر از محصولي با آلوئه ورا در آن استفاده نمي كنيد ، ممكن است براي افزودن به برنامه روزانه خود در جستجوي مقداري باشيد. آلوئه ورا داراي قابليت ضد التهابي است منبع معتمد كه آن را به عنصر محبوب در درمان هاي آكنه تجاري تبديل مي كند. ليست مواد تشكيل دهنده در بخش درمان آكنه داروخانه را بررسي كنيد تا ببينيد چگونه ممكن است آلوئه ورا بيشتر به رژيم مراقبت از پوست خود اضافه كنيد.

خطرات و عوارض استفاده از آلوئه ورا براي آكنه

برخي از افراد طرفدار استفاده از چاي آلوئه و آب آلوئه براي درمان آكنه هستند ، اما تاكنون شواهد زيادي در مورد اثر آن وجود ندارد. همچنين برخي از شواهد منبع معتبر وجود دارد كه مصرف مقادير زيادي آلوئه ورا مي تواند به بدن شما صدمه زده و شما را در معرض خطر ابتلا به انواع خاصي از سرطان قرار دهد. تا زماني كه اطلاعات بيشتري در مورد خطرات احتمالي آن شناخته نشود ، از نوشيدن مقدار زياد آلوئه خودداري كنيد.

طبق كلينيك مايو ، ممكن است آلوئه ورا با داروهاي ديگر تداخل داشته باشد. اگر تصميم داريد داخلي آن را امتحان كنيد ، به ارائه دهنده خود اطلاع دهيد كه از آلوئه ورا براي آكنه استفاده مي كنيد.

قبل از استفاده از هر ماده جديدي روي صورت خود ، يك تست پچ روي مچ دست خود ، پشت گوش يا بازو انجام دهيد تا پوست خود را آزمايش كنيد. اگر بعد از استفاده از آلوئه روي پوست به نوعي واكنش يا قرمزي داريد ، سعي نكنيد از آلوئه براي درمان آكنه خود استفاده كنيد.
طراحي شده توسط پروژه Rubicon
بردن

روش هاي زيادي وجود دارد كه مي توان آلوئه ورا را به عنوان درمان خانگي آكنه مورد استفاده قرار داد. اگر آكنه شما خفيف يا متوسط ​​باشد ، تحقيقات از طرف شما انجام مي شود. مشخص شده است كه آلوئه ورا يك كشنده باكتري موثر و درمان آكنه است. با خطر بسيار كم و احتمال موفقيت زياد ، اكثر افراد بايد در مورد استفاده از آلوئه ورا به عنوان بخشي از برنامه مراقبت از پوست خود خوش بين باشند.

[ ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۷:۱۷ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]