بهترين رنگ لباس هايي كه مي توانيد در سال 2020 بپوشيد

COLORS 12 نوامبر ، 2020
6 روند منسوخ رنگ براي بازنشستگي در سال 2020 - و 6 مورد براي پوشيدن در عوض
توسط ANNA LAPLACA
فيس بوك
پينترست
پست الكترونيك
مورد علاقه

رنگ هاي مد 2020
عكس:MONIKH
ما تازه وارد فصلي شده ايم كه به غير از كت ، ژاكت و چكمه هاي مچ پا چيزي تكرار نمي كنيم. اگرچه كمد لباس هاي مردانه زمستاني ما بر روي سياه و سفيد سنگين است ، اما ما لحظه اي به تماشاي همه روندهاي شكوهمند رنگي كه در سال 2020 در انتظار ما است نگاه مي كنيم. رنگي براي غلبه بر بلوزهاي زمستاني. بنابراين قبل از اينكه دوباره به گروه هاي سياه و مشكي خود برگرديد ، از رنگ هاي مدي كه قرار است در سال آينده شاهد موارد بيشتري باشيد و چند موردي كه به نظر مي رسد در حال خروج هستند الهام بگيريد.

از كجا مي دانم كه شش رنگ مد زير سال آينده رو به پيشرفت است؟ من تعداد انگشت شماري از دختران مد را كه به نظر من ، در هنر پوشيدن رنگ تسلط دارند ، ضربه زدم. آنها هميشه موفق مي شوند كه استادانه ترين تركيبات رنگي را در لباس هاي خود ايجاد كنند و اولين كساني هستند كه آخرين سايه شلوغ را قبل از ديگران آزمايش مي كنند. با توجه به اطلاعات آنها ، ما ممكن است فقط (در آخر) خداحافظي كنيم از سبزه هاي نئون و آهك كه عالي سلطنت مي كردند و در عوض به دنبال رنگ هاي ملايم تر الهام گرفته از شربرت و مقدماتي جسورانه هستيم.

بنابراين بدون هيچ زحمتي بيشتر ، با توجه به خانم هاي شيك پوش كه اين حرف را مي زنند ، به پيمايش ادامه دهيد تا در مورد رنگ مد بازنشستگي و پوشيدن آن بخوانيد.
بازنشسته: نئون

"من اخيراً بسياري از قطعات نئون خود را بازنشسته كرده ام ، زيرا آنها را بسيار ديده ام و كمي از آنها خسته شده ام ، تنها جايي كه مي خواهم نئون را ببينم ناخن هاي من است."

پوشيدن: خاكستري

"حتي اگر همه چيز در مورد رنگهاي روشن است ، اما هنگام آماده شدن براي انتقال به پاييز بسيار خوشحالم كه شروع به پوشيدن تن خنثي تر مي كنم. قهوه اي هاي سرخدار ، زردهاي تيره و خاكستري هاي عميق همه چيزهايي هستند كه به دنبال آنها هستم در حال حاضر. مطمئناً من اين لباسهاي خنثي را با يك پاپ رنگي سرگرم كننده به شكل يك كيف دستي خنك يا يك كفش بد بو خواهم پوشيد. "
پوشيدن: قهوه اي شكلاتي

"قهوه اي شكلاتي قطعاً رنگ مورد علاقه من در اين پاييز خواهد بود. من عاشق اين هستم كه چقدر غني و گرم به نظر مي رسد چه به تنهايي پوشيده شود و چه به صورت شكلاتي سر تا پا."
بازنشسته: رنگهاي بيش از حد مرسوم ، مد روز

"من فكر مي كنم كه با آنچه در سال جاري در جهان اتفاق افتاده است ، صنعت مد را تغيير داده است. بسياري از طراحان اكنون به ساختار ثابت فصول و روند فشار مي آورند و من فكر مي كنم اين چيز خوبي است. زمان لباس پوشيدن و پوشيدن بي انتها رنگهايي كه باعث مي شوند احساس خوبي داشته باشيد. "

پوشيدن: سبز خزه اي

"هر پاييز ، اين زنگ هاي عميق هميشه به صحنه مد باز مي گردند ، آنها نوستالژيك هستند. و با شروع هوا و سرد شدن هوا در لندن ، من قبلاً متوجه شده ام كه چشمانم به سمت آن چيزهاي عميق تر مي رود."

بازنشسته: هر چيزي نئون

"رنگي كه من از آن عبور مي كنم هر چيزي نئوني است. من را اشتباه نگيريد ، من واقعاً از نظر زيبايي هنوز نكاتي نرم براي اين رنگ ها دارم كه در چند فصل گذشته تسلط داشته است ، اما اكنون فقط براي من خيلي خسته است."

پوشيدن: آبي سرولوئي

"رنگي كه من براي آن در سال 2020 هيجان زده شده ام آبي سروليان است! اين رنگي است كه من واقعاً تا به حال با آن بازي نكرده ام و من از اينكه آن را از طريق رنگ آميزي يا حتي يك لحظه تك رنگ دلپذير تركيب مي كنم هيجان زده هستم."
بازنشسته: سبز چاپ Camo

"همه سبزه هاي چاپ كامو. من شخصاً هرگز از آن پالت سبزها خوشم نيامده و سعي مي كنم آن را نپوشانم."

پوشيدن: نارنجي سوخته

"نارنجي. من فكر مي كنم چون واقعاً به رنگ ها علاقه دارم ، آنهايي كه باعث مي شوند احساس خوشبختي داشته باشي جذب مي شوم. و نارنجي رنگي بسيار شاد و گرم است. من عاشق هر پالت رنگ نارنجي هستم و دوست دارم آن را مخلوط كنم با رنگ سبز - كه مدتي است خيلي پوشيده ام. "

[ ۸ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۹:۲۰ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]