چگونه از رژ لب شكسته شده استفاده كنيم؟

هميشه به نظر مي رسد كه قبل از رسيدن به انتهاي لوله ، رژ لب مورد علاقه (يا گران ترين) شما به نصف شكسته مي شود - يا حتي بعد از اينكه در نهايت ياد گرفتيد چگونه رژ لب بزنيد. اما آن رژ لب سطل زباله را بريزيد! در عوض ، يكي از اين راهكارها را براي رفع رژ لب شكسته امتحان كنيد تا بتوانيد از هر اونس رنگ بيشترين بهره را ببريد.

گزينه 1: آن را گرم كرده و منجمد كنيد
با استفاده از يك فندك يا شعله يك شمع با دقت نرم كننده رژ لب را در جايي كه شكسته است كمي نرم كنيد ، سپس دو سر آن را به هم قالب كنيد. (اگر مي خواهيد رژ لب شكسته را بدون آتش درست كنيد ، مي توانيد يك يا دو دقيقه از سشوار بر روي انتهاي شكسته آن استفاده كنيد تا به نرم شدن آن كمك كند.) از يك خلال دندان براي صاف كردن رژ لب از بين رفته استفاده كنيد ، سپس لوله را در داخل بچسبانيد براي چند دقيقه فريزر كنيد تا پشتيبان گيري كند. ممكن است خود رژ لب كاملاً عالي به نظر نرسد ، اما همچنان براي شما عالي به نظر مي رسد.

گزينه 2: رژلب را دوباره به داخل لوله بچرخانيد
اگر به هر حال نزديك انتهاي لوله رژ لب خود هستيد ، يك گزينه ساده براي نحوه اصلاح رژ لب شكسته وجود دارد. به سادگي با استفاده از نوك Q تمام نوك شكسته را به داخل لوله فشار دهيد ، سپس از برس لب براي استفاده از آن استفاده كنيد.
گزينه 3: رژ لب خود را برداريد تا برود
مطمئن نيستم كه با رژ لب شكسته چه كاري بايد انجام داد؟ آنچه را كه از رنگ لب باقي مانده است در يك ظرف خالي براق كننده لب قرار دهيد ، سپس آن را با سشوار منفجر كنيد تا كمي ذوب شود تا بتوانيد آن را در جاي خود صاف كنيد. بگذاريد رژ لب براي چند دقيقه در فريزر يا يخچال محكم شود ، سپس رنگ لب آماده خواهيد شد - و ديگر نگران شكستن رژ لب نخواهيد بود.
گزينه 4: روي قالب رژ لب سرمايه گذاري كنيد
اگر دائماً رنگ لب خود را ذوب يا شكسته مي كنيد ، يك قالب رژ لب (كه قيمتي در حدود 15 يا 20 دلار دارد) بهترين گزينه را براي چگونگي اصلاح يك رژ لب شكسته ارائه مي دهد تا به عنوان جديد خوب باشد. كافي است رنگ را با دقت ذوب كنيد (كاسه اي كه روي آب بخار قرار داده شده كار بزرگي انجام دهد) ، سپس آن را در قالب ريخته و در يخچال قرار دهيد يا يخ بزنيد تا سفت شود. چوب جديد خود را با دقت دوباره درون لوله قرار دهيد ، و رنگ لب شما روح تازه اي پيدا مي كند.

[ ۱۱ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۲:۲۷ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]