چگونه از رژ لب استفاده كنيم؟

نحوه استفاده از رژ لب
چيزي شبيه به يك رژ لب كوچك نيست كه صورت شما را روشن كند و به جلوه شما جلوه دهد. اگرچه شما آن را روي دندان خود نمي خواهيد و احتمالاً آرزو مي كنيد كه خيلي زود از بين نرود. اين ويدئو نشان مي دهد كه چگونه رژ لب خود را به درستي بماليد ... بنابراين هر وقت قدرت آن را حفظ مي كند.
هيچ چيز مانند يك رژ لب كوچك نيست كه صورت شما را روشن كند و به جلوه شما جلوه دهد. اگرچه شما آن را روي دندان خود نمي خواهيد و احتمالاً آرزو مي كنيد خيلي زود از بين نرود. اين ويدئو نشان مي دهد كه چگونه رژ لب خود را به درستي بماليد ... بنابراين هر وقت قدرت آن را حفظ مي كند.

آنچه شما نياز داريد
موميايي كننده لب ، خط لب ، رژ لب ، دستمال صورت
اين مراحل را دنبال كنيد
مرهم لب بزنيد
لب خود را با مرهم لب نقطه بزنيد تا لب صاف شود و شكاف ها كاهش يابد. اين به شما كمك مي كند تا يكدست از رژ لب استفاده كنيد.
از خط لب استفاده كنيد
رنگي را انتخاب كنيد كه با لبهاي شما مطابقت داشته باشد نه با رژ لب. قبل از اينكه با مداد لب خط بكشيد ، شروع به نقطه گذاري آن در نقاط مختلف در امتداد خط لب كنيد. سپس ، خيلي آرام ترسيم كنيد ، از آستر براي اتصال نقاط استفاده كنيد.
رژلب بزنيد
رژ لب را برداشته و رنگ را بزنيد ، از مركز لب بالا شروع كنيد و به سمت بيرون به سمت يك گوشه حركت كنيد. رژ لب را به مركز برگردانيد و آن را به سمت بيرون به سمت گوشه ديگر بكشيد. اين كار را با لب پايين تكرار كنيد. براي پر كردن هر رنگ از دست رفته ، رژ لب را با رنگ صورتي خود بماليد ، سپس رنگ را با انگشت روي لب هاي خود قرار دهيد.
لبهايت را بشكن
براي لكه زدن ، كه باعث ماندگاري بيشتر رژ لب مي شود و آن را از روي دندان هاي شما دور نگه مي دارد ، يك دست صورت گرفته و آن را از وسط تا كنيد. آن را در دو دست بگيريد ، در حالي كه چين آن به سمت شما باشد ، سپس آن را بين لب هاي خود بياوريد و لب هاي خود را به آرامي به هم فشار دهيد. رهايي. براي ماندگاري بيشتر رژ لب ، قبل از لكه زدن كمي پودر روي بافت را غبارگير كنيد.

نكته: اگر لب هاي نازكي داريد از قرمز قرمز پرهيز كنيد. آنها تمايل دارند كه لب ها كوچكتر به نظر برسند.

[ ۱۰ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۳:۱۷ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]