تاريخچه و حقايق رژ لب

تاريخچه و حقايق رژ لب

از طلوع فجر دوران ماقبل تاريخ ، انسانها هميشه نياز به تمايز خود را از ديگران داشتند. لباس ، كفش ، ابزار ، جواهرات و لوازم آرايشي اولين راههايي بود كه ما موفق به انجام اين كار شديم ، اما رژ لب و شلوار صورت يكي از بارزترين روشها براي تغيير ظاهر ما بود. شكارچيان پوست خود را رنگ آميزي مي كردند تا بهتر با محيط اطراف خود تركيب شود ، كشيشان و زائران خود را براي احترام به خدايان و عقايد خود تزئين مي كردند ، و جوانان از هر راهي كه قابل تصور بود استفاده مي كردند تا آنها را براي جنس مخالف زيباتر و قابل نمايش كنند.

با اين حال ، در دوره هاي طولاني ماقبل تاريخ ، رژ لب فقط از منابع طبيعي قابل تهيه - آب ميوه و گياه تهيه مي شد. با ظهور تمدنهاي اوليه در خاورميانه ، آفريقاي شمالي و هند ، فرايندهاي پيشرفته توليد بشر را قادر ساخت تا سرانجام توليد انواع جديد رژ لب را آغاز كند. اولين كساني كه اين كار را انجام دادند ، زنان بين النهرين بودند كه سنگهاي قيمتي گرانبها را آسياب مي كردند و از گرد و غبار خود براي تزئين لب هاي خود با گل و لاي و غنا استفاده مي كردند. زناني كه از تمدن دره سند به طور منظم از رژ لب استفاده مي كردند ، اما مصر بود كه در توليد رژ لب پيشرفت هاي زيادي پيدا كرد. در آنجا ، اعضاي سلطنتي ، روحانيون و طبقه عالي از چند نوع رژ لب استفاده كردند ، بعضي از آنها با دستورالعمل هايي حاوي مواد سمي بودند كه مي توانند باعث بيماري هاي جدي شوند. در آنجا بود كه رنگ كارمين محبوب شد و از بدن حشرات حلزون استخراج شد ، تكنيكي كه امروزه نيز به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرد (اگرچه دولت هاي ايالات متحده و اتحاديه اروپا وجود آن رنگدانه را به شدت در محصولات غذايي و آرايشي ما تنظيم مي كنند).

تاريخچه رژلب

تاريخچه مفصل رژ لب

مد مدرن بدون حضور رژ لب نمي تواند همان چيزي باشد كه امروز هست. در اينجا مي توانيد بفهميد كه چگونه به وجود آمده اند و اينكه چگونه آنها در سنين مختلف سفر كرده اند و به آرامي مقبوليت مردمي را جمع كرده اند.

حقايقي درباره رژ لب

آيا مي خواهيد در مورد رژ لب بيشتر بدانيد؟ آيا شما در مورد تأثير آن در جامعه مدرن و مد علاقه مند هستيد؟ سپس وارد اينجا شويد و از تمام اطلاعات مربوط به جمع آوري شده در يك مكان مطلع شويد.
فرايند ساخت رژ لب

ساخت رژ لب يك هنر باستاني است كه در چند قرن اخير به روزرساني هاي بسياري شده است ، اما فرمول اصلي همان است. در اينجا مي توانيد درباره اين موضوع جذاب اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

پس از آنكه مصر موفق شد اختراعات و پيشرفتهاي خود را در سراسر اروپا گسترش دهد ، رژ لب در وهله اول بازيگران امپراتوريهاي يونان و روم توانست خانه خود را پيدا كند. با روي كار آمدن مسيحيت در اروپا ، رژ لب به چيزي از گذشته تبديل شد و تقريباً كاملاً فراموش شد (كليساي كاتوليك استفاده از مواد آرايشي را محكوم كرد ، كه اغلب استفاده از رژ قرمز را با پرستش شيطان متصل مي كرد). تجديد حيات رژ لب در قرن شانزدهم بازگشت ، در طي تغييرات چشمگير مد كه توسط ملكه اليزابت اول انگليس اعمال شد. سبك مد چهره سفيد روشن و لبهاي رنگ آميزي شده براي مدتي محبوب بود ، اما به سرعت پس از آن رژ لب به حاشيه افتاد جامعه اي كه در آن فقط زنان طبقه پايين و روسپي از آن استفاده مي كردند. اين روند براي چندين قرن تغيير نكرد ، تا اين كه انقلاب صنعتي اواخر قرن نوزدهم توانست رژ لب هاي تجاري را به مد محبوب بازگرداند. با سهولت ساخت ، قيمت پايين ، افزايش عكاسي و محبوبيت بسياري از بازيگران مشهور سينما ، سرانجام در دهه دوم قرن بيستم از رژ لب ها معمولاً استفاده مي شود. در آن زمان ، مبتكران موفق به ايجاد لوله چرخان مدرن آن شدند ، شيمي دان دستورالعمل هاي براق ايجاد كرد و مد شروع به ترسيم روند و رنگ هاي محبوب رژ لب كرد.

در جامعه مدرن امروز ، از رژ لب ها به عنوان يكي از مهمترين موارد مد استفاده مي شود. ارزان هستند ، استفاده از آنها آسان است و مي توانند تغييرات چشمگيري در ظاهر و زندگي فردي كه از آن استفاده مي كند ايجاد كنند. مارك هاي بي شماري از رژ لب براي برتري در سراسر جهان و اختراع دستور العمل ها و سبك هاي جديد ما را به جايي رسانده است كه بيش از 80٪ از زنان در آمريكاي شمالي به طور منظم از رژ لب استفاده مي كنند و بيش از 30٪ از آنها در هر زمان از بزرگسالان خود 20 رژ لب در اختيار دارند. زندگي

رژ لب نه تنها توانست نحوه مشاهده مد را تغيير دهد ، بلكه فرهنگ هاي مختلف قرن ها و هزاره هاي گذشته را نيز تحت تأثير قرار دهد. بسياري از تمدن ها آداب و رسوم پيچيده پيرامون رژ لب را اجرا مي كردند. در برخي مناطق ، رژ لب به دليل اهداف دارويي آنها (محافظت از لب در شرايط خشك و باد ، محافظت در برابر آفتاب و غيره) به عنوان ضرورت است ، و در جايي اين فقط بخشي از زندگي شده است (همسران سنتي كلاس ژاپني از راه رفتن در جمع ممنوع بودند بدون آرايش كامل صورت).

رژ لب ها براي هزاران سال با ما بودند و تا زماني كه مد وجود داشته باشد ، آنها باقي مي مانند.


ادامه مطلب
[ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۳۹:۲۳ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

تاريخچه برند عطر لاليك

لاليك يك شيشه ساز فرانسوي است كه توسط شيشه ساز و جواهرفروش مشهور رنه لاليك در سال 1888 تاسيس شد. [1] لاليك بيشتر به دليل توليد هنر شيشه ، از جمله بطري هاي عطر ، گلدان و تزئينات كاپوت در اوايل قرن بيستم شهرت دارد. در پي مرگ رنه ، لاليك در دهه 1950 در حالي كه تحت هدايت پسر رنه ، مارك لاليك بود ، به توليد آثار شيشه سرب (بلور) روي آورد. از سال 2010 ، لاليك متعلق به شركت سوئيس Art and Fragrance است.

رنه لاليك (1860-1945) كار خود را به عنوان كارآموز جواهرات در سن 16 سالگي آغاز كرد و تا سال 1881 او يك طراح مستقل براي بسياري از مشهورترين جواهرسازان پاريسي بود. [2] در سال 1885 ، وي كارگاه خود را در مكان گيلون در پاريس ، [3] كارگاه سابق ژول Destape افتتاح كرد. [2] در سال 1887 ، لاليك در Rue du Quatre-Septembre كسب و كار افتتاح كرد و سال بعد علامت "RL" را به ثبت رساند. [3] در سال 1890 ، او مغازه اي را در منطقه اپرا پاريس افتتاح كرد. [2] ظرف يك دهه ، لاليك در ميان معروف ترين جواهرسازان پاريسي بود. [2] [3]

عطر لاليك

در سال 1905 ، لاليك مغازه جديدي در Place Vendôme افتتاح كرد كه نه تنها جواهرات ، بلكه كارهاي شيشه را نيز به نمايش مي گذاشت. [2] [3] نزديك مغازه عطاري مشهور فرانسوا كوتي بود. در سال 1907 ، لاليك شروع به توليد بطري هاي عطر و بويي معطر براي Coty كرد. [2] [3] توليد اشيا glass شيشه اي در ويلاي روستايي وي در سال 1902 آغاز شد و حداقل تا سال 1912 در آنجا ادامه داشت. [2] اولين كارخانه شيشه سازي لاليك در سال 1909 در يك مركز اجاره اي در كمبس لا ويل افتتاح شد كه بعداً لاليك در سال 1913 خريداري كرد. [2] در دسامبر سال 1912 ، لاليك ميزبان نمايشگاهي از Lalique Glass بود - همانطور كه ليوان وي شناخته مي شود - در فروشگاه Place Vendôme. [2] در طول جنگ جهاني اول ، كارخانه شيشه سازي براي حمايت از جنگ ، موارد پيش پا افتاده توليد مي كرد. [2] در سال 1919 ، كار در تأسيسات توليد جديد در وينگن-سور-مدر آغاز شد ، كه در سال 1921 افتتاح شد. [2] [3] از سال 1925-1931 ، لاليك 29 مدل از زيور آلات هود توليد كرد. يك مجسمه پري دريايي كه براي اولين بار در سال 1920 توليد شد بعداً به عنوان زيور آلات هود فروخته شد. [2] در طي دهه هاي 1920 و 1930 ، لاليك در ميان مشهورترين شيشه سازان جهان بود. [4] رنه لاليك در سال 1945 درگذشت. [4] پسرش مارك لاليك مسئوليت تجارت را بر عهده گرفت و در ابتدا به عنوان "M.Lalique" و بعدا به عنوان "Cristal Lalique" فعاليت كرد. [2] تحت رهبري مارك ، اين شركت از توليد شيشه Lalique معروف خود به توليد شيشه سربي ، معروف به كريستال منتقل شد. [2] ماري كلود لاليك پس از مرگ مارك در سال 1977 كنترل اين شركت را به دست گرفت. اين شركت در سال 1994 به Pochet و به همكاري Art & Fragrance و شركت برگزاري Financière Saint-Germain در سال 2008 فروخته شد. از سال 2010 ، كريستال لاليك به طور كامل مالك آن بود. توسط Art & Fragrance. [2]

امروزه ، لاليك مجموعه اي از محصولات لوكس را در پنج دسته اصلي توليد مي كند: جواهرات ، وسايل تزئيني ، طراحي داخلي ، عطرها و هنر. [1] اين شركت بيشتر به خاطر توليد كارهاي شيشه اي هنري معروف است ، از اواسط قرن بيستم با استفاده از كريستال (شيشه سرب). افزودن عطرها (در سال 1992) [3] و وسايل تزئيني و شيشه اي غير شيشه اي (از سال 2011) [3] جديدترين موارد اضافه شده به خط توليد لاليك است. توليد مثل طرح ها توسط René Lalique از سال 2009 افزايش يافته است. [2] از زمان تاسيس تا دهه 1900 تا 1910 ، لاليك يكي از برجسته ترين طراحان جواهرات آرت نوو فرانسه بود. در دو دهه اول قرن بيستم ، لاليك به يكي از مشهورترين سازندگان اشيا glass شيشه اي هنري تبديل شد. در طول نيمه اول قرن بيستم ، لاليك بطري هاي عطر ، گلدان (حدود 300 طرح) ، زيور آلات هود (30 طرح) و كارهاي شيشه اي تزئيني ، مانند مركب ها ، جلد كتاب ها و كاغذهاي سنگين توليد كرد. [2] [4] لاليك همچنين چندين فضاي داخلي را طراحي كرده است ، كه شامل مقادير زيادي شيشه است ، از جمله فضاي داخلي براي: SS پاريس ، SS Ile de France ، SS Normandie ، اتومبيل هاي راه آهن Orient Express ، هتل صلح (شانگهاي) ، ساختمان Oviatt (لس آنجلس) و St. كليساي متيو (جرسي). [2]


ادامه مطلب
[ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۰۳:۲۷ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

برند محبوب لانكوم

برند لانكوم

Lancôme (تلفظ فرانسوي: [lɑ̃kom]) يك خانه عطر و لوازم آرايشي لوكس در فرانسه است كه محصولات را در سطح بين المللي توزيع مي كند. [1] Lancôme بخشي از محصولات L'Oréal Luxury Products است كه شركت اصلي آن است و از محصولات مراقبت از پوست ، عطرها و آرايش هاي لوكس با قيمت هاي بالاتر ارائه مي دهد.

برند لانكوم

در سال 1935 توسط Guillaume d'Ornano و شريك تجاري اش Armand Petitjean در فرانسه تاسيس شد ، به عنوان يك خانه عطر. نام "Lancôme" از جنگل Lanغير مجاز مي باشدme الهام گرفته شده است كه در دره Indre در قلب فرانسه در منطقه La Brenne واقع شده است - اين نام توسط همسر Guillaume اليزابت d'Ornano انتخاب شده است. گلهاي رز در اين منطقه الهام گرفته از نماد گل رز تك طلايي اين شركت بودند. [2] Lancôme پنج عطر اول خود را در سال 1935 در نمايشگاه جهاني بروكسل عرضه كرد: Tendre Nuit ، Bocages ، Conquete ، Kypre و Tropiques. Petitjean وارد بازار لوكس مراقبت از پوست شد ، Nutrix ، اولين "كرم ترميم همه منظوره" خود را در سال 1936 به بازار عرضه كرد و به دنبال آن آرايش ، مواد آرايشي و محصولات مراقبت از پوست. Lancôme در سال 1964 توسط L'oreal خريداري شد و به سرعت به بخشي از محصولات لوكس آن تبديل شد.

اين شركت عطرها ، مراقبت از پوست و آرايش را ارائه مي دهد. مشهورترين محصولات آنها شامل ريمل هاي مژه و ابرو آنها ، يعني "Hypnôse" ، Visionnaire Range است كه شامل يك ماده اختراع شده ، "LR 2412" است ، با هدف بهبود كيفيت رنگ پوست ، به ويژه در كاهش منافذ ، خطوط ظريف و رنگ پوست ناهموار. عطرهاي Lancôme همراه با عطاري ها ساخته مي شوند: Alain Astori، Annick Menardo، Daniela Roche-Andrier، Christian Biecher، Jacques Cavallier، Calice Becker، Pauline Zanoni، Maurice Roucel، Thierry Wasser، Christine Nagel، Armand Petitjean، Gerard Goupy، Olivier Cresp، هري فرمونت ، آلبرتو موريلاس ، دومينيك روپيون ، اوليويه پولگ ، فرانسيس كوركجيان ، رابرت گنون ، ناتالي لورسون ، سوفيا گروژمن و علينور ماسنت. از سال 2014 ، عطر La Vie Est Belle پرفروش ترين عطر در بازار تاريخي لانكوم فرانسه است.

عليرغم ادعاي آرماند پتيژان ، مبني بر اينكه Lancôme هرگز تبليغ نمي كند ، امروز Lancôme يكي از برترين تبليغ كنندگان در عرصه زيبايي لوكس است. تبليغات آن را مي توان در بسياري از نشريات در سراسر جهان ، از بازار هارپر تا ووگ فرانسوي مشاهده كرد. تبليغات لانكوم توسط عكاسان برجسته از جمله پيتر ليندبرگ ، ماريو تستينو ، ماريو سورنتي ، نيك نايت ، استيون مايزل ، بريژيت لاكومب ، پاتريك دمارچلي و دوسان رلجين گرفته شده است. در سال 2012 ، Lancôme تبليغات تلويزيوني را با نماد كارتوني دهه 1930 بتي بوپ آغاز كرد. [3] سوپرمدل داريا وربوي و بتي صريح صحبت مي كنند در حالي كه بتي به داريا مشاوره مي دهد در مورد چگونگي يافتن نقش در "اولين فيلم بزرگ" خود. اين تبليغ توسط Sephora در YouTube بارگذاري شده است و در سال 2018 بيش از 100000 بازديد داشته است. [4] در سال 2017 ، Lancôme Paris با توسعه دهنده نرم افزار Perfect Corp همكاري كرد تا تجربه جديدي از برنامه موبايل را به شما ارائه دهد كه به مشتريان امكان مي دهد آرايش كنند و از طريق برنامه خريد مستقيم انجام دهند. [5]

سخنگويان و سخنگويان ويرايش مي كنند اين برند با بازيگران زن ، سوپرمدل هاي جهاني ، آرايشگران و عطاري ها ارائه مي شود. طراحان مد در حال ظهور با اين برند همكاري كرده اند ، از جمله Duo Design Proenza Schouler ، كه لباسي با الهام از عطر Hypnôse Lancôme ايجاد كرده است و Alber Elbaz كه بسته بندي را براي سه ريمل طراحي كرده است. [نياز به منبع] در سال 1978 ، در سن هجده سالگي ، كارول آلت جوانترين مدل چهره Lanc theme شد. نانسي دوتيل نيز در اين دوره از Lancôme مدل سازي كرده است. اخيراً ، مدلهاي Shalom Harlow ، Marie Gillain و Raica Oliveira [6] نيز سخنگويان مدل Lancôme بوده اند. يكي از طولاني ترين همكاري هاي لانكوم با بازيگر زن ايزابلا روسليني بود. روسليني كه در سال 1982 امضا شد ، 14 سال چهره بين المللي لانكوم بود. در سال 2016 ، روسليني ، بيش از 30 سال پس از اينكه اولين چهره آن شد ، براي همكاري با اين برند بازگشت. [7] Daria Werbowy مدل اوكرايني-كانادايي در سال 2005 به اين مارك پيوست و در تبليغات Lancôme معرفي شده است. بازيگر و مدل اسپانيايي Inés Sastre از سال 1996 نماينده لانكوم به عنوان سخنگوي جهاني است و طي سالها در ده ها تبليغات لانكوم ظاهر شده است. در سپتامبر 2008 ، مدل دومنيكن Arlenis Sosa سخنگوي مدل اين برند شد. در سال 2009 ، دختر ايزابلا روسليني الترا روسليني ويدمن چهره جديد لانكوم شد. در سال 2010 ، ميشل فان ، بنيانگذار ipsy ، قراردادي با Lancôme امضا كرد. بازيگران مشهور ديگر نيز با مارك همكاري كرده اند ، از جمله ژوليت بينوش ، اوما تورمن ، درو بريمور ، منا سوواري ، لورا مورانته ، كيت وينسلت ، [8] آن هاتاوي ، [9] جوليا رابرتز ، پنه لوپه كروز ، اما واتسون و در حال حاضر ليلي كالينز ، لوپيتا نيونگو و زندايا. [10] [11] Clive Owen اولين سخنگوي مرد در محدوده مراقبت از پوست و عطرهاي مردانه Lancôme و عطر Hypnôse Homme بود.


ادامه مطلب
[ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۵:۳۳ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

تاريخچه برند ورساچه

برند ورساچه

جياني ورساچه S.r.l. (تلفظ ايتاليايي: [ˈdʒanni verˈsaːtʃe]) ، [a] كه معمولاً ورساچه ناميده مي شود ، يك شركت مد لوكس و نام تجاري ايتاليايي است كه توسط جياني ورساچه در سال 1978 تاسيس شده است. لوازم جانبي آماده براي پوشيدن و چرم. آرم ورساچه سر مدوسا ، يك شخصيت اسطوره اي يوناني است. اين آرم از كف ويرانه هاي منطقه Reggio Calabria كه خواهر و برادران Versace در كودكي در آن بازي مي كردند ، بيرون آمد. جياني ورساچه مدوزا را به عنوان آرم انتخاب كرد زيرا مردم را شيفته خود كرد و ديگر راهي براي بازگشت نداشتند. او اميدوار بود كه شركتش همان تأثير را در مردم و كساني كه لباس و كفش او را پوشيده اند بگذارد.

برند ورساچه

مارك ورساچه به دليل طراحي هاي ابتكاري خود كه داراي چاپ هاي پر زرق و برق نمادين و رنگ هاي روشن اما سبك است ، شناخته شده است. [6] [7] [8] اين شركت در سال 2018 اعلام كرد كه استفاده از خز در مجموعه هاي خود را متوقف خواهد كرد. [9] در تاريخ 25 سپتامبر 2018 ، مايكل كورس هولدينگ كليه سهام برجسته جياني ورساچه S.r.l را به دست آورد. براي 2.12 ميليارد دلار (دلار آمريكا) ؛ [10] اين خريد در 31 دسامبر 2018 به پايان رسيد ، [11] با حفظ Donatella Versace به عنوان رئيس طراحي خلاق.

در سال 1972 ، جياني ورساچه اولين مجموعه هاي خود را براي Callaghan ، Genny و Complice طراحي كرد. در سال 1978 ، اين شركت با نام "جياني ورساچه دونا" راه اندازي شد. [12] اولين بوتيك Versace در سال 1978 در Via della Spiga ميلان افتتاح شد. [13] [14] ورساچه يكي از معدود طراحان مستقلي بود كه كنترل همه چيز در مورد نام تجاري را از طراحي تا خرده فروشي كنترل مي كرد. [6] در سال 1982 ، اين شركت به صنايع لوازم جانبي ، جواهرات ، مبلمان منزل و صنايع چيني گسترش يافت. [15] در سال 1993 ، دوناتلا ورساچه خط "Young Versace" و همچنين "Versus" را ايجاد كرد. [12] در سال 1994 ، اين برند به دليل لباس سياه اليزابت هرلي ، ورساچه ، كه در آن زمان "آن لباس" ناميده مي شد ، پوشش بين المللي گسترده اي پيدا كرد. ". [7] [16] [17] از ورساچه غالباً به عنوان "طراح راك اند رول" ياد مي شد زيرا آنها براي بسياري از مشتريان مشهور از جمله التون جان و مايكل جكسون و همچنين زيباترين زنان طراحي مي كردند. Versace لباس صحنه و لباس جلد آلبوم را براي Elton John در سال 1992 طراحي كرد. Versace همچنين لباس هايي را براي پرنسس ولز و پرنسس Caroline موناكو طراحي كرده است. شركت ورساچه به دليل استفاده از همان مدل هايي كه در باند فرودگاه استفاده مي كنند ، مشهور است. [15] پس از قتل جياني ورساچه در سال 1997 ، خواهرش دوناتلا ورساچه ، معاون سابق رئيس جمهور ، به عنوان مدير خلاقيت عهده دار شد و برادر بزرگتر او سانتو ورساچه مدير عامل شد. [18] دختر دوناتلا ، آلگرا ورساچه ، 50 درصد سهام اين شركت باقي مانده بود كه وي در هجدهمين سالگرد تولد خود كنترل آن را به عهده گرفت. [19] [20] [21] در سال 2000 ، "لباس سبز ورساچه" كه جنيفر لوپز در چهل و دومين دوره جوايز سالانه گرمي به تن كرد ، مورد توجه بسياري از رسانه ها قرار گرفت و در سال 2008 به عنوان "پنجمين لباس نمادين تمام دوران" انتخاب شد ، با انتخاب لباس هرلي در سال 1994 نظرسنجي ديلي تلگراف. [17] سود اين شركت در اوايل دهه 2000 رو به كاهش بود ؛ [19] [22] فابيو ماسيمو كاكياتوري به عنوان مدير عامل موقت استخدام شد تا گروه ورساچه را در سال 2003 سازماندهي مجدد و تغيير ساختار دهد. [23] Cacciatori در دسامبر 2003 به دليل "اختلافات با خانواده ورساچه" استعفا داد. [23] از سال 2004 جيانكارلو دي ريسيو ، از IT Holding ، مدير عامل گروه بود تا زمان استعفا در سال 2009 به دليل اختلاف نظر با Donatella. [24] [25] [26] در ماه مه 2016 ، گروه ورساچه آقاي جاناتان آكرويد را به سمت مدير عامل و عضو هيئت مديره اين شركت منصوب كرد. [27]

در فوريه 2014 گروه بلك استون 20 درصد سهام Versace را به قيمت 210 ميليون يورو خريداري كرد. [28] [29] [30] از سال 2016 ، بيش از 1500 بوتيك در سراسر جهان فعاليت مي كنند. اولين بوتيك خارج از ايتاليا در سال 1991 در گلاسكو ، اسكاتلند افتتاح شد. [31] در 24 سپتامبر 2018 مايكل كورس اعلام كرد كه پيشنهاد خريد ورساچه به قيمت 2 ميليارد يورو را ارائه داده است. [32] [33] در سپتامبر 2018 ورساچه اعلام كرد كه صد درصد از كل سهام خانواده بلك استون و ورساچه به گروه مايكل كورس محدود فروخته شده است. [34] در اكتبر 2018 ، ورساچه اعلام كرد كه اولين نمايش تجاري قبل از پاييز اين برند را در 2 دسامبر در نيويورك به نمايش مي گذارد. اين برنامه در تاريخ تولد جياني ورساچه برنامه ريزي شده است. [35] در ژانويه 2019 ، جياني ورساچه S.r.l. به Capri Holdings Limited پيوست و يك گروه جهاني لوكس جديد مد را به همراه مايكل كورس و جيمي چو تشكيل داد. [34] هزينه خريد با مايكل كورس 2.2 ميليارد دلار بود [36] در سال 2020 ، خانه مد اعلام كرد كه استفاده از چرم كانگورو را در محصولات لوكس خود متوقف مي كند. اين به دنبال تصميم ورساچه در سال 2018 مبني بر ممنوعيت استفاده از خز واقعي در مجموعه خود بود. [37]

در سال 2006 ، جياني ورساچه S.r.l. وارد همكاري با Automobile Lamborghini S.r.l شد. براي توليد لامبورگيني مورسيلاگو LP640 VERSACE. اين خودرو داراي فضاي داخلي ساتن سفيد ورساچه بود كه آرم ورساچه روي صندلي ها نقش بسته بود. اين اتومبيل در رنگ هاي سياه و سفيد موجود بود. فقط ده واحد توليد شد. اين اتومبيل با يك مجموعه چمدان مكمل ، كفش رانندگي لوكس و دستكش رانندگي به فروش مي رسيد. [38]

شركت Versace در سال 2008 با AgustaWestland همكاري كرد و هلي كوپتر لوكس AgustaWestland AW109 Grand Versace VIP را ايجاد كرد. اين هلي كوپتر شامل فضاي داخلي چرم ورساچه و طراحي در خارج است. [39] [40] در سال 2011 ، ورساچه و اچ اند ام خط جديدي از لباس را براي فروش در فروشگاه هاي اچ اند ام عرضه كردند. اين فروشگاه هم لباس زنانه و مردانه و هم وسايل خانه مانند بالش و پتو فروخت. [41] در سال 2015 ، Versace با رقصنده Lil Buck براي انتشار يك سري كفش ورزشي همكاري كرد. [42] در سال 2018 ، روني فيگ و دوناتلا ورساچه براي اولين بار مجموعه Kith x Versace خود را ارائه دادند ، كه داراي يك آرم مدوزا اصلاح شده بود و "KITH" بر روي چشمان آن نوشته شده بود. [43] در مجموعه پاييز 2019 مردان Versace موارد مختلفي با آرم شركت فورد موتور به نمايش درآمد. طبق گفته هاي خانه مد ، اين دو شركت با هم متحد شدند تا "هيجان خريد اولين اتومبيل شما را به وجود آورند. هيجان و آرزوي داشتن چيزي بعنوان گسترش شخصيت فرد ، چيزي كه بسيار به ايده مرد بودن مرتبط است". [44] فريبا رحيمي مدل محبوب نروژي همچنين در نمايشگاه مد ورساچه 2018 در ميلان شركت كرده است.


ادامه مطلب
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۱۵:۴۹ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

معرفي برند معروف و محبوب گوچي

برند گوچي

گوچي (/ ˈɡuːtʃi / ، GOO-chee ؛ تلفظ ايتاليايي: [ˈɡuttʃi]) يك مارك تجاري لوكس از خانه مد در فلورانس ، ايتاليا است. [1] [2] [3] خطوط توليد آن شامل كيف هاي دستي ، لباس هاي آماده ، كفش و لوازم جانبي (شامل جواهرات و ساعت ها) ، آرايش ، رايحه ها و دكوراسيون منزل است.

برند گوچي

گوچي در سال 1921 توسط گوچيو گوچي در فلورانس ، توسكاني تاسيس شد. با هدايت آلدو گوچي (پسر گوچيو) ، گوچي به يك مارك معروف در سراسر جهان تبديل شد ، نمادي از دولچه ويتا ايتاليايي. به دنبال اختلافات خانوادگي در دهه 1980 ، خانواده گوچي تا سال 1993 به طور كامل از پايتخت شركت اخراج شد. پس از اين بحران ، نام تجاري با لوازم تحريك آميز "*** شيك" احيا شد. در سال 1999 ، گوچي توسط مجامع فرانسوي Pinault Printemps Redoute خريداري شد. در طي سال هاي 2010 ، گوچي به يك برند برجسته 'Geek-Chic' تبديل شد. در سال 2019 ، گوچي 487 فروشگاه براي 17157 كارمند اداره كرد و 9.628 ميليارد يورو فروش (8.2 ميليارد يورو در سال 2018) كسب كرد. [4] ماركو بيزارري از دسامبر 2014 مدير عامل گوچي است و از ژانويه 2015 مدير خلاق الساندرو ميشل. گوچي يكي از شركت هاي تابعه گروه لوكس فرانسوي كرينگ است.

فرهنگ در سال 2011 ، اين شركت براي جشن 90 سالگي موزه گوچي (Gucci Museo) را در داخل Palazzo della Mercanzia قرن 14 در فلورانس افتتاح كرد. [56] [39] در سال 2016 ، الساندرو ميشل دو اتاق اضافي را به مجموعه هاي تام فورد اختصاص داد. [57] در ژانويه 2018 ، پس از بازسازي ، موزه گوچي با نام جديد ، باغ گوچي و يك رستوران جديد در ديوارهاي آن ، گوچي اوستريا ، با مديريت ماسيمو بوتورا ، بازگشايي شد. [58] در فوريه سال 2020 ، دومين گوچي استريا در پشت بام فروشگاه گوچي رودئو درايو در لس آنجلس افتتاح شد. [59] در آوريل 2017 ، گوچي بازسازي باغ هاي بوبولي را در گالري اوفيزي در فلورانس تأمين كرد. [60] در ژوئن 2019 ، گوچي بازسازي باغ تاريخي Rupe Tarpea و Belvedere در رم را تأمين مالي كرد. [61] اجتماعي در سال 2008 ، گوچي صندوق مستند Gucci Tribeca را تأسيس كرد ، صندوق 80 هزار دلاري براي تأمين مالي فيلم هاي تبليغي تغيير اجتماعي و ارائه شده در جشنواره فيلم Tribeca. [62] در سال 2011 ، با جشنواره فيلم ونيز ، گوچي همچنين جايزه "گوچي زنان در سينما" را براي تأكيد بر تأثير زنان در ساخت فيلم راه اندازي كرد. [63] از سال 2005 تا 2015 ، گوچي 20 ميليون دلار به برنامه مدارس يونيسف براي آفريقا كمك كرد. هنگامي كه Chime for Change ايجاد شد ، اين وسيله نقليه بودجه همكاري گوچي و يونيسف شد. [64] Chime for Change در فوريه 2013 توسط فريدا جيانيني ، سلما هايك و بيانسه به عنوان يك كارزار جهاني براي بهبود آموزش ، بهداشت و عدالت براي زنان در سراسر جهان تاسيس شد. [65] در سال 2013 اعلام شد كه بيانسه نولز با سلما هايك و فريدا جيانيني در كارزاري كه هدف آن گسترش توانمندسازي زنان است همكاري خواهد كرد. اين كمپين كه در 28 فوريه پخش شد ، توسط نولز موسيقي جديدي تنظيم شد. [66] كنسرتي به همين منظور در 1 ژوئن 2013 در لندن برگزار شد [67] و شامل اقدامات ديگري مانند الي گولدينگ ، لورا پاوزيني ، فلورانس و ماشين ، ايگي آزاليا و ريتا اورا بود. [68] اين كنسرت بيش از 130،000 دلار جمع كرد.

فروشگاه هاي گوچي در سراسر جهان درصدي از فروش را براي مجموعه هاي ويژه ساخته شده براي يونيسف به صندوق كودكان سازمان ملل متحد اهدا مي كنند. كمپين سالانه گوچي براي بهره مندي از يونيسف از برنامه هاي آموزش ، مراقبت هاي بهداشتي ، حفاظت و آب پاك براي كودكان بي سرپرست و كودكان مبتلا به HIV / AIDS در جنوب صحراي آفريقا پشتيباني مي كند. مايكل رابرتز براي اين كارزار در سال 2009 ، كتاب كودكان "آدم برفي در آفريقا" را تبليغ كرد و درآمد آن به يونيسف مي رسيد. گوچي يك تي شرت زرد مي فروشد كه روي آن متن "My Body My Choice" نوشته شده و عوايد خود را به Chime براي تغيير توزيع مي كند. [69] در جولاي 2013 ، ليديا اميلي ، فعال مأموريت يافت تا نقاشي ديواري را در اسكيد رو ، لس آنجلس ، از زني به نام جسيكا ، كه از بازماندگان قاچاق انسان است ، نقاشي كند. [70] در ژانويه 2019 ، Chime for Change مبارزات نقاشي ديواري "براي جمع شدن" را با هدف ارتقا equality برابري جنسيتي و توسط هنرمند MP5 طراحي كرد. [71] در سال 2020 ، گوچي يك كمپين تبليغاتي "زيبايي غيرمتعارف" را راه اندازي كرد ، از جمله يك مدل با سندرم داون. [72] در طول بيماري همه گير COVID-19 ، گوچي متعهد شد 2 ميليون يورو به دو كمپين تأمين مالي سرمايه گذاري بپردازد ، اولين بار براي حمايت از بخش حفاظت از مدني ايتاليا ، و دوم براي صندوق پاسخ به همبستگي COVID-19. [73] محيط در سال 2015 ، گوچي ابتكار عمل سود و زيان زيست محيطي خود را آغاز كرد. [74] در اكتبر 2017 ، گوچي اعلام كرد كه در سال 2018 از فروشگاه هاي خود ممنوعيت استفاده از پوست را نمي دهد. در ژوئن 2018 ، مارك تجاري "تعادل" ، پلت فرم خود براي برقراري ارتباط در مورد تلاش ها و پيشرفت هاي اجتماعي و زيست محيطي خود را راه اندازي كرد. [76] در سپتامبر 2019 ، ماركو Bizzarri اعلام كرد قصد گوچي براي خنثي كردن كاملا كربن است. [77] در سال 2020 ، گوچي براي حمايت از حفاظت از حيات وحش به صندوق شير به رهبري UNDP پيوست. [78]


ادامه مطلب
[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۵:۲۱ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

10 مدل مرد برتر دنيا

در كنار مدل هاي زن ، مدل هاي مرد نيز بر صنعت مدل سازي حاكم هستند. در اينجا 10 مدل برتر مرد در جهان آورده شده است كه موفقيت بزرگي كسب كرده اند و قلب هاي زيادي را در سراسر جهان به دست آورده اند. تعداد كمي از آنها حرفه مدلينگ خود را با آژانس هاي مختلف مدلينگ آغاز كردند در حالي كه تعداد كمي با حمايت خانواده و دوستانشان وارد مدلينگ شدند. بگذاريد نگاهي بيندازيم

1. Sean O ’Pry

شان اوپري يك مدل آمريكايي 27 ساله است كه در حال حاضر پردرآمدترين مدل مرد در صنعت است. در سال 2005 ، او هنگامي كه توسط Nolé Marin در MySpace جست وجو كرد ، كار مدلينگ خود را آغاز كرد. Nolé Marin يك سبك شناس نمادين است كه قاضي گذشته مدل برتر آمريكا است. مجله فوربس از شان O’Pry به عنوان موفق ترين سال 2009 نام برد.

شان اوپري

2. ديويد گاندي

ديويد گاندي ، يك مدل انگليسي ، در سن 37 سالگي به خوبي و واقعاً صنعت مدل سازي مردان را تحت سلطه خود درآورده است. در سال 2006 ، او چهره محبوب Dolce & Gabbana بود و چهره اش هنوز هم معجزه مي كند. او در سال 2016 در صفحه جلد مجله GQ بود و در سال 2017 همچنان به جلوى مبارزات Dolce & Gabbana Light Blue مي رود ، مثل هميشه سكسي به نظر مي رسد.

ديويد گاندي

3. جون كورتاجارنا

Jon Kortajarena كار مدلينگ خود را زماني آغاز كرد كه توسط يك دلال در يك نمايشگاه مد مورد توجه قرار گرفت كه هنگام تعطيلات با دوست خود در بارسلونا شركت كرد. او مدل برتر اسپانيايي است كه در خانه هاي مد معروف مانند Versace ، DKNY و Bvlgari كار كرده است. او در سال 2009 ، فوربس او را در رتبه 8 در 10 مدل مرد موفق جهان قرار داد. او همچنين وارد بازيگري شده و به سه زبان مسلط است.

جون كورتاجارنا

4. سيمون نسمن

سيمون نسمن براي اولين بار پس از فرستادن يكي از دوستان خواهرش به وي به عنوان يك مدل كشف شد كه عكس هاي او را براي پيشگويي مدل كلي استريت از Mode Models در كانادا ارسال كرد. وي در بين مردم به عنوان چهره فعلي جورجيو آرماني شناخته مي شود و همچنين در كمپين هاي تبليغاتي ورساچه ، D&G ، جيوانچي ، كالوين كلين ، رالف لورن ، بارنيز و گپ حضور داشته است. نه تنها اين در سال 2012 ، او به عنوان كارگردان عكاسان مد Mert Alas و Marcus Piggott در موسيقي ويديويي آهنگ جديد Madonna ، Girl Gone Wild حضور يافت. در سال 2011 ، سيمون نسمن به عنوان دومين مدل موفق مرد در جهان در models.com انتخاب شد.

سيمون نسمن

5. نوح ميلز

نوح ميلز كار مدلينگ خود را از بيست سالگي در ويلهلمينا مدل آغاز كرد. در سال 2004 ، او به عنوان يك مدل باند براي مجموعه هاي سقوط ايو سن لورن و گوچي در ميلان و پاريس آغاز به كار كرد. در كنار اين ، او در بسياري از فيلم هاي كوتاه مانند بهترين مرد ، Candyland ، Wracked و A Fisher of Men نيز بازي كرده است.

نوح ميلز

6. تايسون بكفورد

تايسون بكفورد مدل و بازيگر آمريكايي است كه بيشتر به عنوان مدل رالف لورن پولو شناخته مي شود. در طول دوران مدرسه ، تايسون توسط همكلاسي هاي خود در مورد ظاهر خود مورد تحريك قرار گرفت. در سال 1995 ، وي توسط كانال موسيقي تلويزيون كابلي VH1 "مرد سال" و توسط مجله People يكي از "50 زيبا ترين افراد جهان" انتخاب شد. او در فيلم هايي مانند Zoolander ، Biker Boyz ، Supermodel ، معتاد و غيره كار كرده است. همچنين با سريال هايي مانند Half & Half ، Video in trial ، The Character و غيره در تلويزيون همكاري كرده است. در بسياري از موسيقي ها بازي كرده است. فيلم هايي مانند 21 سوال توسط 50 Cent ، Toxic توسط بريتني اسپيرز ، و غيره

تايسون بكفورد

7. مارلون تيكسيرا

هنگامي كه مادربزرگ مارلون او را به اندرسون ، مالك مديريت مدل مدل و دوست خانواده معرفي كرد ، مارلون تيكسايرا حرفه مدلينگ خود را آغاز كرد. او براي نمايش هاي زيادي مانند Dolce & Gabbana ، Emporio Armani ، Jean Paul Gaultier و بسياري ديگر راه رفته است. براي نمايش هايي مانند Emporio Armani و Dior Homme افتتاح شده است. مارلون در سال 2011 چهره عطر جديد ديزل "Diesel Fuel for Life Denim Collection" شد.

8. مايلز مك ميلان

مايلز مك ميلان در سال 1989 متولد شد و كار مدلينگ خود را از 18 سالگي آغاز كرد. او در بسياري از مبارزات مشهور بازي كرده است. در سال 2017 ، او در كمپين هاي تبليغاتي براي تامي هيلفيگر ، مايكل كورس و فندي كار كرده است. هنگامي كه او آن را به عنوان مدل جلوي دوربين نمي كشد ، مايلز دوست دارد وقت خود را با نقاشي رنگ روغن و سوار شدن به پارو بگذراند.

مايز مك ميلان

9. متيو نوسكا

ماتيو نوشكا ، مدل آمريكايي ، تنها در 22 سالگي از طريق اينستاگرام كشف شد. وي اخيراً براي Moschino ، Philipp Plein و Jeremy Scott كار كرده است. نوشكا قبل از شروع مدلينگ به عنوان يك حرفه ، يك بسكتباليست مشتاق بود. اين موضوع كاملاً روشن مي شود كه چرا او اينقدر علاقه مند به حفظ فرم بدن است.

متيو نوسكا

10. نيك بيتمن

در سن بسيار كمي ، نيك باتمن آموزش هنرهاي رزمي خود را در كاراته گوجه ريو آغاز كرد و به عضويت كاركنان درآمد. در نوجواني ، او در مسابقات سني 15 تا 17 سال ليگ قهرمانان بلك بلت ، با كسب سه عنوان اسلحه ، چهار عنوان جهاني كسب كرد. وي فعاليت مدلسازي خود را از زماني كه در ميلان زندگي مي كرد آغاز كرد. او براي يك كمپين Abercrombie & Fitch انتخاب شد. در كنار همه اينها ، او همچنين در فيلم هايي مانند Ethos ، Total Frat Movie ، Wedding Wedding ، Ugly Love و غيره كار كرده است. او طرفداران زيادي در شبكه هاي اجتماعي دارد و همچنين "جايزه برجسته دستاورد رسانه هاي اجتماعي" را در سال 2016 برنده شده است .

نيك بيتمن

 


ادامه مطلب
[ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۸:۳۶ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

10 مدل برتر دنيا

10 مدل برتر دنيا

1. كندال جنرkendalljenner كندال جنر مدل آمريكايي و ستاره تلويزيون واقعيت ، جوانترين و پردرآمدترين مدل در جهان است. تنها با 23 سال سن ، جنر سالانه 22 ميليون دلار درآمد عظيم مي گيرد. او براي Victoria Secret ، Versace قدم گذاشته است ، جلد مجله هاي برتر از جمله Elle را مي بخشد و بيش از 99 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام دارد.

كندال جنر

2. جيزل بوندچن @ gisele جيزل بوندچن مدل و بازيگر برزيلي است. از سال 2004 ، بوندچن در زمره پردرآمدترين مدلهاي جهان بوده و در حال حاضر با كسب 17.5 ميليون دلار درآمد سالانه از مدل سازي ، در رده دوم قرار دارد. او چندين بار جلد مجله Vogue را بخشيده است و بيش از 14 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام نشسته است.

جيزل بوندچن

3. كريسي تيگنchrissyteigen Chrissy Teigen مدل و نويسنده آمريكايي در حال حاضر سومين مدل پرداختي در جهان است و سالانه حدود 13.5 ميليون دلار درآمد كسب مي كند. ورود او به صنعت از طريق شماره Sports Illustrated Swimsuit در سال 2010 انجام شد و بقيه موارد تاريخ است. او در حال حاضر بيش از 21 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام دارد.

كريسي تيگن

4. آدريانا ليماadrianalima مدل و بازيگر برزيلي ، آدريانا ليما يكي از بهترين مدل هايي است كه بازي را اجرا كرده است. ليما با كسب 10.5 ميليون دلار در سال به عنوان چهارمين مدل پولي رتبه بندي شده است و از سال 2003 بخشي از مدلهاي بزرگ سخنگوي لوازم آرايشي Maybelline و بيش از 18 سال پياده روي براي Victoria Secret بوده است. او بيش از 12 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام نشسته است.

آدريانا ليما

5. جيجي حديدgigihadid جيجي حديد يك مدل آمريكايي است كه در مدت زمان كوتاهي توانست نشان خود را نشان دهد. پس از پيوستن به صنعت در سال 2013 ، تا نوامبر 2014 او قبلا در ليست 50 مدل برتر رتبه بندي شده توسط Models.com بود. او سالانه حدود 9.5 ميليون دلار درآمد كسب مي كند و توسط شوراي مد انگليس در سال 2016 به عنوان مدل بين المللي سال انتخاب شده است. او بيش از 44 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام دارد.

جيجي حديد

6. رزي هانتينگتون-وايتلي @ rosie.huntington روزي هانتينگتون-وايتلي ، مدل ، بازيگر ، طراح و تاجر انگليسي انگليسي همه كاره است و نيازي به معرفي ندارد. اين دختر 31 ساله كه بيشتر به خاطر شغل استرلينگ خود در ويكتوريا سكرت شناخته مي شود ، در حال حاضر در رده ششم مدل پولي جهان قرار دارد و 9.5 ميليون دلار درآمد كسب مي كند كه فقط 38 هزار دنبال كننده در اينستاگرام دارد.

رزي هانتيگتون

7. Karlie Klosskarliekloss كارلي كلوس يك مدل آمريكايي است كه از سال 2011 تا 2015 فرشته ويكتوريا سكرت بود. او سالانه 9 ميليون دلار درآمد كسب مي كند و 7.8 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام نشسته است.

كارلي كلوس

8. ليو ونliuwenlw ليو ون يك مدل چيني است كه توسط نيويورك تايمز در سال 2012 به عنوان اولين سوپرمدل صادق چين معرفي شد. او نيز مانند بسياري از سوپرمدل ها يكي از فرشته هاي Victoria Secret بوده و جلد مجله Vogue را تزيين كرده است. او سالانه 6.5 ميليون دلار درآمد كسب مي كند و بيش از 4 ميليون دنبال كننده اينستاگرام دارد.

ليو ون

9. بلا حديدbellahadid ايزابلا حديد در حال قدم زدن در كفش خواهرش ، جيگي حديد است. او با درآمد سالانه 6 ميليون دلار ، در رتبه 9 مدل پولي قرار دارد. اين زيبايي بلوند به عنوان "مدل سال" خود براي جوايز Model of the Year 2016 مدل 2016 انتخاب شد و بيش از 21 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام دارد.

بلا حديد

10. اشلي گراهامashleygraham اشلي گراهام يك مدل سايز بزرگ آمريكايي است كه از سن 13 سالگي كه قبلاً در تبليغات و كاتالوگ ها ظاهر مي شد ، كار خود را شروع كرد. از آن زمان ، او فوق العاده رشد كرد و در جلد مجلات مد مانند Vogue ، Harper's Bazaar ، Glamour و Elle ظاهر شد. درآمد سالانه وي 5.5 ميليون دلار است و بيش از 7 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام دارد.

آشلي گراهام


ادامه مطلب
[ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۲۷:۴۹ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

آشنايي با 10 آرايشگر برتر دنيا

10 آرايشگر برتر دنيا

1. Hung Vanngohungvanngo وقتي مي گويم ، هانگ وانگو پادشاه آرايش است به من اعتماد كن. اولاً ، ليست مشتري هاي او ديوانه است - فكر كن ، جيجي حديد ، سلنا گومز و كيتي پري. ثانيا ، هر يك از چهره هاي آرايش كه ايجاد مي كند بي نظير و زيبا است. او را در Insta دنبال كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه احساس زيبايي را به شما جلب مي كند.

Hung Vanngohungvanngo

2. ماريو دديوانوويچmakeupbymario ماريو خداي آرايشي است كه مسئول ايجاد زيبايي ظاهري و جذابيت هاي كيم كارداشيان است ، از كانتور قاتل او گرفته تا معروف بدون آرايش ، او مغز پشت همه آنها است.

makeupbymario

3. ليزا الدريجlisaeldridgemakeup آرايشگر مشهور ، ليزا الدريج ، بهتر از ديگران زيبايي چهره تازه را انجام مي دهد. اگر لك پوستي براي بي عيب و نقص بودن پوست و شبنم داريد ، او شخصي است كه بايد از او پيروي كند.

lisaeldridgemakeup

4. پت مك گراتpatmcgrathreal اگر از طرفداران آرايش گربه ها هستيد ، مطمئن شويد كه پت مك گرات خوراك شماست. يك نماد واقعي در صنعت زيبايي ، پت برخي از پيچيده ترين و آوانگارد ترين ظاهر آرايش را ايجاد كرده است.

patmcgrathreal

5. پاتريك تا @ patrickta ما خلاقيت هاي آرايش پاتريك تا را خرد كرده ايم ، اين آرايشگر مشهور به زيبايي دادن به افرادي مانند هايلي بالدوين ، شانينا شيك و اميلي راتاجكوفسكي مشهور است ...

patrickta

6. Hrush AchemyanStyledByHrush يكي از اعضاي گروه Glam Gard كه كارداشيان به آن مي گويد ، Hrush Achemyan است كه بايد براي آرايش مگا گلم دنبال شود. اوه ، و اگر شما علاقه داريد كه او از چه محصولي براي نقاشي چهره هاي معروف استفاده مي كند ، انتخاب هاي مقدس او را در اينجا بررسي كنيد.

Hrush Achemyan StyledByHrush

7. ويولتviolette_fr براي الهام بخش زيبايي از دختران فرانسوي ، به خود لطف كنيد و به آرايشگر ويولت مراجعه كنيد. چشم او براي رنگ آميزي و مهارت هاي آرايش مجنون باعث شده حساب اينستاگرامش بهترين نقطه براي دوستداران زيبايي باشد.

violette_fr

8. پريسيلا اونوpriscillaono اطمينان حاصل كنيد كه دختر آرايشگر ريحانا ، پريسيلا اونو را دنبال مي كنيد. شما نه تنها به نظر مي رسد كه زيبايي ظاهري آراسته و ناخوشايند داشته باشيد ، بلكه اولين نفري خواهيد بود كه در مورد راه اندازي هاي جذاب جديد Fenty زيبايي مي دانيد.

priscillaono

9. PONYponysmakeup تعجب آور نيست كه آرايشگر كره جنوبي ، پوني ، يكي از بزرگترين پيروان را در صنعت زيبايي دارد ، مهارت آرايش او در سطح ديگري است. حتماً او را در Insta دنبال كنيد و از كانال YouTube او ، سندرم پوني ديدن كنيد.

PONYponysmakeup

10. Dominic Skinnerdominic_mua اگر طرفدار لوازم آرايشي MAC هستيد (كي نيست؟) پس حتماً برويد و هنرمند ارشد آنها ، اينستاگرام Dominic Skinner را ضربه بزنيد. او براي هميشه در حال ايجاد آرايش زيبا و همچنين به اشتراك گذاري نگاه هاي سريعي در محصولات انحصاري جديد MAC است.

Dominic Skinnerdominic_mua


ادامه مطلب
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۴۷:۱۵ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

ترند هاي مو 2020

اين مدل هاي مو در سال 2020 بسيار زياد خواهد شد

اگر سال گذشته روي بافت طبيعي و مدل موهاي بدون سر و صدا متمركز شده باشيد ، 2020 آماده مي شود كه همه اينها باشد و بعداً برخي. زنگ زدن در يك سال جديد شروع هاي جديد را از هر نوع انجام مي دهد ، و اين زمان مناسبي براي راهنمايي مستقيم ما به سالن است. ما در سال گذشته با سبك هاي نگهداري پايين با برش هاي بيانيه اي كه همه كارها را انجام مي دهند ، يك سطح عالي را به دست مي آوريم . اگر مي خواستيد ريز ريز شويد ، سايه هايي با حاشيه و لبه هاي يكپارچه و يكپارچهسازي با سيستمعامل كه فقط در انتظار تراشيدن هستند وجود دارد. (ما در حال صحبت كردن در مورد يك باب با الهام از پرنعمت و برش طولاني متعلق به دهه 1970 هستيم. خود را فروخته شده در نظر بگيريد.) در اينجا مدل موهاي مرسوم ، مد روز است كه امسال همه جا را خواهيد ديد.

1- در سال جديد با مدل موي جديد مرسوم ، مد روز حلقه بزنيد

2- استخوان گونه

اين تعداد كمي شيك به جايي نمي رسد. همه چيز در مورد خطوط تيغ تيغ و رشته هاي فوق العاده براق است.

3- كاتر استخوان بلانت

لابي كه دقيقاً به استخوان يقه شما برخورد كند ، * تمسخر آورترين طول است. تمام توقف اين تمام چيزي است كه ما بايد در اين مورد بگوييم.

4- پر وحشي كوتاه

هيچ چيز مانند پر كلاسيك سر پر از فر را چاپلوس نمي كند. اين قطعاً برش جالب دخترانه است.

5- ميا والاس باب

اين برش Pulp Fiction در نوع خود نمادين است. حالا نوبت شماست كه بيانيه دهيد.

6- Blunt Textured Cut

با صاف گذاشتن انتهاي مو و قرار دادن خم بافت روي بدن ، فوراً موهايتان را ضخيم تر نشان دهيد. اين يكي نگهبان

7- برش مثلث جديد

به دختران فرفري آموخته مي شود كه از پايان يافتن يك برش مثلث (كه به آن برش هرمي نيز گفته مي شود) نترسند ، اما اين نسخه مدرن آهنگ را تغيير مي دهد.

8- دهه 1970 لانگ كات

ظاهر نرم ، پر و كركي دهه 1970 فراموش نشود. اين برش بلند مدرن سر به ذختران مو بلند دهه هاي گذشته شبيه است.

9-لايه هاي Choppy

به موهاي خود دوز خنك و با لايه هاي خلال و مويي بدهيد. سال گذشته يك لوب ساده به نظر مي رسد.

10- اوايل دهه 2000 انفجارهاي كناري

درست است: شما فرصتي ديگر براي انجام موهاي چروك دار داريد - اين بار به درستي.

11- انفجار بريده شده

موي چتري اينجاست تا بماند. اين لوازم جانبي عالي براي برش بلند و بلند موهاي فر است.

12- لوب بافت

موهاي خود را به طور عمده يك طول نگه داريد (بخوانيد: لايه هاي خيلي زيادي نيست!) هميشه باعث مي شود غليظ به نظر ضخيم برسد. اين برش لوب براي هميشه آماده است و از تخت آماده است.


ادامه مطلب
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۲:۲۹ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]

رنگ سال 2020

پيش از آغاز دوره جديدي كه بدون شك چالش هاي جديد جديدي را به همراه خواهد داشت ، انستيتوي رنگ Pantone اعلام كرده است كه رنگ سال 2020 آن PANTONE 19-4052 Classic Blue است ، سايه اي آبي عميق كه به يكباره آرامش بخش و قابل بازگشت است. رنگ نيلي هم ثابت و هم كلاسيك را به خاطر مي آورد. آسمان غروب ، لباس مناسب و بي نقص ، آبهاي آرام يا كاسه اي از زغال اخته كاملا رسيده. انتخاب Pantone از Classic Blue براي سال 2020 زماني غني تر است كه تاريخچه حق راي دادن به رنگ سال را كه 20 سال پيش در سال 1999 آغاز شد ، غني تر كنيد. در آن سال ، رنگي كه انتخاب شده Cerulean بود ، سايه اي آرام كه نمايانگر هيجان هزاره جديد است. و بصري آرام بخش به اضطراب قبل از Y2K ارائه داد. تأثير Cerulean در آن سال نفوذ به دامپزشك فرهنگي ، از روند دكوراسيون منزل گرفته تا مد روز. براي مرجع ، ممكن است شخصيت مريل استريپ شخصيت مرياندا پريستلي را در فيلم زودهنگام ، "شيطان پوشيدگي پرادا" ، در نظر بگيرد كه او چگونگي تسلط رنگ بر صنعت جهاني را تجزيه و تحليل مي كند.

رنگ سال 2020

بنابراين شايد تعجب آور نباشد كه يك دهه به پايان مي رسد و يك سال جديد آغاز مي شود ، اين كه Pantone قبل از يك سال دوباره به خانواده آبي رنگ خود مي رود كه تغييرات ، ترس ها و اميدهاي زيادي را در پي خواهد داشت ، زيرا مرحله جديدي را آغاز مي كند.

از حالا و پس از آن [1999] ، همان احساس ترس و وحشت در مورد جهان وجود دارد ، به همين دليل ، بر اساس آنچه در فرهنگ جهاني ما اتفاق افتاد ، پنتون 19-4052 ، كلاسيك آبي را انتخاب كرديم تا رنگ سال ما باشد. براي سال 2020. "لوري پرسمن ، معاون رئيس جمهور از موسسه رنگ Pantone ، به TIME مي گويد. "اين آبي اطمينان بخش ، پر از آرامش و اعتماد به نفس است. اين ارتباط برقرار مي كند. "

پرسمن گفت: پانتون احساس مي كند كه رنگ ، قابليت اطمينان ، اعتماد به نفس ، اعتبار و ثبات را برجسته مي كند ، تمام صفاتي كه در شرايط پر فشار و پر فشار استجهاني موجود در دنياي كنوني ارزشيابي مي شوند. وي همچنين خاطرنشان كرد: رنگ آبي عميق با آسمان در هنگام غروب مطابقت دارد ، كه نمونه اي مناسب از اين است كه چرا اين رنگ مي تواند با افراد زيادي طنين انداز باشد.

آسمان در هنگام غروب - آبي نيمه شب نيست ، قابل تأمل است ، اما خيلي عميق و مرموز نيست. " "اين احساس پيش بيني ما را بيان مي كند ، وقتي هنگام غروب به آسمان فكر مي كني ، روز تمام نشده است. شما فكر مي كنيد ، چه چيزي پيش روي ماست؟ اطمينان بخش است ، اما قابل تأمل است. اين تمايل ما را براي اين پايه قابل اعتماد و لنگر نشان مي دهد كه هنگام عبور از آستانه ورود به دوره جديد ، مي توان بر اساس آن بنا كرد. ما در زماني زندگي مي كنيم كه نياز به اعتماد و ايمان و اطمينان دارد. همه ما اين آسمان آبي را مي بينيم و مي توانيم با آن ارتباط برقرار كنيم ، قابل دسترسي است. "

در واقع ، به نظر مي رسد كه رنگ به ويژه براي اين لحظه مناسب است. رنگ هر دو جنس و فصلي است و آن را براي همه افراد در دسترس و مطلوب و مطلوب قرار مي دهد. علاوه بر اين ، سايه نيلي آن را مي توان به طور طبيعي از گياهان و رنگ ها بدست آورد ، و آنرا به رنگي تبديل كرد كه با حركت پايداري مطابقت داشته باشد و سال گذشته تمركز متمركز بر پايداري را با انتخاب Living Coral به عنوان رنگ سال 2019 نشان داد.

و گرچه برخي ممكن است سايه را با دلتنگي يا عادت مرتبط سازند ، Pressman مي گويد كه آبي كلاسيك ممكن است نمادي از ميراث باشد ، اما بسيار معاصر است ، به همين دليل وقتي از يك سري لباس هاي خياباني لوكس در آن لحظه ديده مي شود ، به همان اندازه خوب به نظر مي رسد ، سفيد ، همانطور كه با لباس سنتي رالف لورن ، پيش ساخته آمريكايي انجام مي شود. پرسمن گفت: "ما در حال بازگشت به آثار كلاسيك هستيم زيرا همه چيز در جهان آشفته است." "اين كار انجام آن مانند گذشته نيست ، بلكه تفسير مجدد آن است."


ادامه مطلب
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۴۴:۵۲ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ۱ ]