معرفي برند معروف و محبوب گوچي

برند گوچي

گوچي (/ ˈɡuːtʃi / ، GOO-chee ؛ تلفظ ايتاليايي: [ˈɡuttʃi]) يك مارك تجاري لوكس از خانه مد در فلورانس ، ايتاليا است. [1] [2] [3] خطوط توليد آن شامل كيف هاي دستي ، لباس هاي آماده ، كفش و لوازم جانبي (شامل جواهرات و ساعت ها) ، آرايش ، رايحه ها و دكوراسيون منزل است.

برند گوچي

گوچي در سال 1921 توسط گوچيو گوچي در فلورانس ، توسكاني تاسيس شد. با هدايت آلدو گوچي (پسر گوچيو) ، گوچي به يك مارك معروف در سراسر جهان تبديل شد ، نمادي از دولچه ويتا ايتاليايي. به دنبال اختلافات خانوادگي در دهه 1980 ، خانواده گوچي تا سال 1993 به طور كامل از پايتخت شركت اخراج شد. پس از اين بحران ، نام تجاري با لوازم تحريك آميز "*** شيك" احيا شد. در سال 1999 ، گوچي توسط مجامع فرانسوي Pinault Printemps Redoute خريداري شد. در طي سال هاي 2010 ، گوچي به يك برند برجسته 'Geek-Chic' تبديل شد. در سال 2019 ، گوچي 487 فروشگاه براي 17157 كارمند اداره كرد و 9.628 ميليارد يورو فروش (8.2 ميليارد يورو در سال 2018) كسب كرد. [4] ماركو بيزارري از دسامبر 2014 مدير عامل گوچي است و از ژانويه 2015 مدير خلاق الساندرو ميشل. گوچي يكي از شركت هاي تابعه گروه لوكس فرانسوي كرينگ است.

فرهنگ در سال 2011 ، اين شركت براي جشن 90 سالگي موزه گوچي (Gucci Museo) را در داخل Palazzo della Mercanzia قرن 14 در فلورانس افتتاح كرد. [56] [39] در سال 2016 ، الساندرو ميشل دو اتاق اضافي را به مجموعه هاي تام فورد اختصاص داد. [57] در ژانويه 2018 ، پس از بازسازي ، موزه گوچي با نام جديد ، باغ گوچي و يك رستوران جديد در ديوارهاي آن ، گوچي اوستريا ، با مديريت ماسيمو بوتورا ، بازگشايي شد. [58] در فوريه سال 2020 ، دومين گوچي استريا در پشت بام فروشگاه گوچي رودئو درايو در لس آنجلس افتتاح شد. [59] در آوريل 2017 ، گوچي بازسازي باغ هاي بوبولي را در گالري اوفيزي در فلورانس تأمين كرد. [60] در ژوئن 2019 ، گوچي بازسازي باغ تاريخي Rupe Tarpea و Belvedere در رم را تأمين مالي كرد. [61] اجتماعي در سال 2008 ، گوچي صندوق مستند Gucci Tribeca را تأسيس كرد ، صندوق 80 هزار دلاري براي تأمين مالي فيلم هاي تبليغي تغيير اجتماعي و ارائه شده در جشنواره فيلم Tribeca. [62] در سال 2011 ، با جشنواره فيلم ونيز ، گوچي همچنين جايزه "گوچي زنان در سينما" را براي تأكيد بر تأثير زنان در ساخت فيلم راه اندازي كرد. [63] از سال 2005 تا 2015 ، گوچي 20 ميليون دلار به برنامه مدارس يونيسف براي آفريقا كمك كرد. هنگامي كه Chime for Change ايجاد شد ، اين وسيله نقليه بودجه همكاري گوچي و يونيسف شد. [64] Chime for Change در فوريه 2013 توسط فريدا جيانيني ، سلما هايك و بيانسه به عنوان يك كارزار جهاني براي بهبود آموزش ، بهداشت و عدالت براي زنان در سراسر جهان تاسيس شد. [65] در سال 2013 اعلام شد كه بيانسه نولز با سلما هايك و فريدا جيانيني در كارزاري كه هدف آن گسترش توانمندسازي زنان است همكاري خواهد كرد. اين كمپين كه در 28 فوريه پخش شد ، توسط نولز موسيقي جديدي تنظيم شد. [66] كنسرتي به همين منظور در 1 ژوئن 2013 در لندن برگزار شد [67] و شامل اقدامات ديگري مانند الي گولدينگ ، لورا پاوزيني ، فلورانس و ماشين ، ايگي آزاليا و ريتا اورا بود. [68] اين كنسرت بيش از 130،000 دلار جمع كرد.

فروشگاه هاي گوچي در سراسر جهان درصدي از فروش را براي مجموعه هاي ويژه ساخته شده براي يونيسف به صندوق كودكان سازمان ملل متحد اهدا مي كنند. كمپين سالانه گوچي براي بهره مندي از يونيسف از برنامه هاي آموزش ، مراقبت هاي بهداشتي ، حفاظت و آب پاك براي كودكان بي سرپرست و كودكان مبتلا به HIV / AIDS در جنوب صحراي آفريقا پشتيباني مي كند. مايكل رابرتز براي اين كارزار در سال 2009 ، كتاب كودكان "آدم برفي در آفريقا" را تبليغ كرد و درآمد آن به يونيسف مي رسيد. گوچي يك تي شرت زرد مي فروشد كه روي آن متن "My Body My Choice" نوشته شده و عوايد خود را به Chime براي تغيير توزيع مي كند. [69] در جولاي 2013 ، ليديا اميلي ، فعال مأموريت يافت تا نقاشي ديواري را در اسكيد رو ، لس آنجلس ، از زني به نام جسيكا ، كه از بازماندگان قاچاق انسان است ، نقاشي كند. [70] در ژانويه 2019 ، Chime for Change مبارزات نقاشي ديواري "براي جمع شدن" را با هدف ارتقا equality برابري جنسيتي و توسط هنرمند MP5 طراحي كرد. [71] در سال 2020 ، گوچي يك كمپين تبليغاتي "زيبايي غيرمتعارف" را راه اندازي كرد ، از جمله يك مدل با سندرم داون. [72] در طول بيماري همه گير COVID-19 ، گوچي متعهد شد 2 ميليون يورو به دو كمپين تأمين مالي سرمايه گذاري بپردازد ، اولين بار براي حمايت از بخش حفاظت از مدني ايتاليا ، و دوم براي صندوق پاسخ به همبستگي COVID-19. [73] محيط در سال 2015 ، گوچي ابتكار عمل سود و زيان زيست محيطي خود را آغاز كرد. [74] در اكتبر 2017 ، گوچي اعلام كرد كه در سال 2018 از فروشگاه هاي خود ممنوعيت استفاده از پوست را نمي دهد. در ژوئن 2018 ، مارك تجاري "تعادل" ، پلت فرم خود براي برقراري ارتباط در مورد تلاش ها و پيشرفت هاي اجتماعي و زيست محيطي خود را راه اندازي كرد. [76] در سپتامبر 2019 ، ماركو Bizzarri اعلام كرد قصد گوچي براي خنثي كردن كاملا كربن است. [77] در سال 2020 ، گوچي براي حمايت از حفاظت از حيات وحش به صندوق شير به رهبري UNDP پيوست. [78]

[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۵:۲۱ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]