6 ماسك صورت نعنا خانگي و تجربه من با نعناع روي پوست

اگر واقعاً به دنبال تغيير پوست پيري خود هستيد ، پس بايد كتاب الكترونيكي رايگان من را در صفحه تقلب روغن نهايي صورت بررسي كنيد.


در اين كتاب الكترونيكي ، روغن هاي صورت را كه بايد براي برگرداندن پوست پيري استفاده كنيد ، نشان مي دهم. از همه بهتر ، رايگان است و شما توصيه هاي زيبايي طبيعي و بهترين پيشنهادات را دريافت خواهيد كرد!

1345 دوستداران مراقبت از پوست DIY اين ماه كتاب را انتخاب كرده اند

SPAM با ماكروهاي ما جور در نمي آيد بنابراين قول مي دهيم آدرس ايميل شما را ايمن نگه داريم!

    ما گاهي اوقات دستور العمل ها ، توصيه هاي زيبايي و بهترين پيشنهادات را براي شما ايميل مي كنيم. هر زمان مي توانيد اشتراك را لغو كنيد.

آكنه به خصوص براي بزرگسالان نااميد كننده است. درماني كه در طي سالهاي نوجواني ما بسيار خوب كار كرده است ، مي تواند بي فايده باشد - يا آكنه را بدتر كند. برخي از بزرگسالان همچنان به آكنه در 20 ، 30 ، 40 و حتي 50 سالگي خود ادامه مي دهند. حتي ممكن است براي اولين بار در بزرگسالي آكنه بگيريد. داروهاي مختلف بدون نسخه و همچنين محصولات موجود در بازار وجود دارد كه ادعا مي كنند آكنه را درمان مي كنند اما هميشه عوارض جانبي اين محصولات وجود دارد. هميشه يك روش بهتر براي درمان آن آكنه هاي نفرت انگيز به طور طبيعي و بدون هيچ گونه عوارض جانبي وجود دارد. يكي از بهترين راه هاي درمان آكنه استفاده از بسته صورت نعناع خانگي است و من قصد دارم تجربيات خود را در اين مورد و فوايد آن بر روي پوست خود به اشتراك بگذارم. اما نكته اصلي اين است كه ابتدا بايد بدانيم كه دليل ايجاد آكنه چيست.

اگر در بزرگسالي دچار آكنه مي شويد ، احتمالاً به يك يا چند دليل زير مربوط مي شود

    نوسان سطح هورمون ها: عدم تعادل مي تواند منجر به شكستگي شود. زنان معمولاً در اطراف دوره هاي خود ، در دوران بارداري ، يائسگي يا يائسگي يا پس از قطع يا شروع قرص هاي جلوگيري از بارداري ، دچار نوسان هورمون ها مي شوند.
    استرس: به دليل استرس ، شعله ور شدن آكنه نيز وجود دارد.
    سابقه خانوادگي: يافته هاي مطالعات تحقيقاتي حاكي از آن است كه برخي افراد ممكن است استعداد ژنتيكي آكنه داشته باشند.
    برنامه مراقبت از پوست و مو: آكنه به دليل مراقبت نامناسب از مو و پوست ، شعله ور مي شود.
    عوارض جانبي دارو: آكنه نيز يكي از عوارض جانبي برخي داروها است.

ماسك نعنا

 

فهرست مطالب

    تجربه من با آكنه و بسته صورت نعناع خانگي
    1. بسته صورت نعناع خانگي با استفاده از ليمو براي آكنه
        عناصر
        چگونه درخواست شود
        چرا كار مي كند
    2. ماسك صورت نعناع خانگي با استفاده از موز براي درخشش پوست
        عناصر
        چگونه درخواست شود
        چرا كار مي كند
    3. بسته صورت نعناع خانگي براي پوست هاي چرب
        عناصر
        چگونه درخواست شود
        چرا كار مي كند
    4. بسته صورت نعناع خانگي براي پوست خشك
        عناصر
        چگونه درخواست شود
        چرا كار مي كند
    5. بسته صورت نعناع خانگي براي آفتاب سوختگي و آفتاب سوختگي
        عناصر
        چگونه درخواست شود
        چرا كار مي كند
    6. اسكراب مخصوص پوست نعناع خانگي
        عناصر
        چگونه درخواست شود
        چرا كار مي كند

تجربه من با آكنه و بسته صورت نعناع خانگي

من شخصي هستم كه براي اولين بار در بزرگسالي آكنه گرفتم. من يك نوع تركيبي از پوست دارم. من انواع مختلفي از درمان را براي از بين بردن آكنه امتحان كردم. برخي از محصولات قادر به كنترل آكنه من بودند اما فقط براي مدت زمان مشخصي باعث حساسيت پوست من شد. هرچه بيشتر براي پاكسازي پوست خود تلاش مي كنم ، به نظر مي رسد جوش هاي بيشتري ايجاد مي كنم. من هزينه ، وقت و انرژي عاطفي زيادي را تلف كردم. مشكل نه تنها آكنه بلكه جاي زخم و لكه اي است كه بر روي پوست ما باقي مانده است.

سپس روزي كسي به من پيشنهاد كرد كه براي درمان و بهبود آكنه از بسته نعناع خانگي استفاده كنم. سرانجام بعد از صرف اين همه پول ، راه حلي براي جوش هاي زشت و آكنه خودم پيدا كردم.

من در اينترنت جستجو كردم و متوجه شدم كه Mint Leaves مانند آنها عمل مي كند
يك درمان كننده عالي براي جوش ها / آكنه ها. كاربرد خارجي آن باعث مي شود تا زخم هاي آكنه از بين بروند و مصرف داخلي باعث تصفيه خون و كاهش مجدد آكنه مي شود.
    نعناع داراي عنصري ضد آكنه است كه باعث خشك شدن آكنه و پاك شدن منافذ پوست مي شود. استفاده خارجي از برگ هاي خرد شده نعناع مي تواند جاي زخم / لكه آكنه را سبك كند.
    عنصر ويتامين A به كنترل چربي بيش از حد پوست كه منجر به آكنه مي شود ، كمك مي كند. پوست را تون مي كند و جوش هاي سرسياه را از بين مي برد.
    داراي خاصيت آنتي اكسيداني است كه پوست را نرم و لطيف نگه مي دارد.
    برگ نعناع در مبارزه با عفونت هاي مختلف باكتريايي از جمله آكنه كمك مي كند زيرا در اثر باكتري نيز ايجاد مي شود. مصرف نعناع خون را تصفيه مي كند كه به نوبه خود آلودگي هايي مانند جوش / آكنه را از بين مي برد.

در اينجا چند روش براي استفاده موضعي بسته نعناع خانگي روي صورت وجود دارد كه من در دوران آكنه استفاده كردم.

    پس از پاكسازي صورت ، دو بار در روز آب نعناع مخلوط با آب ليمو را بر روي آكنه هاي كيستيك متوسط ​​و همچنين در ناحيه مشكل قرار دادم. برگها را در مخلوط كن مخلوط كردم و آب آن را از رب استخراج كردم و در ظرف ضد هواي خود نگهداري كردم و در يخچال نگهداري كردم. شما مي توانيد از اين آب ميوه حداكثر 2-3 روز استفاده كنيد.

من براي بهبود سريعتر روزانه ماسك برگ نعناع مي زنم. من از برگهاي نعناع تازه مخلوط شده استفاده كردم و آن را با كشك و آب ليمو مخلوط كردم و روي تمام صورت ماليدم. 30 دقيقه صبر كرده و با آب سرد بشوييد.
    من همچنين از يك تونر خانگي طبيعي براي بهبود آكنه و از بين بردن جاي زخم استفاده كردم. آب را به جوش آوردم و يك مشت برگ نعناع تازه خرد شده و برگ ريحان اضافه كردم و آن را به مدت 20 دقيقه دم كردم. وقتي خنك شد ، صورتم را زدم. من مي توانم آن را ذخيره كنم و در يخچال بگذارم تا 6-7 روز.

من بسيار نااميد بودم كه پوست خود را از آكنه پاك كنم ، بنابراين از اين رژيم به طور روزمره استفاده مي كنم. بعد از 3 هفته ، تمام لكه هاي تاريك قديمي من كمرنگ شده و جوش هاي ريز از بين رفته و بزرگترها در مرحله بهبودي بودند. لحظه اي كه اين ماسك را استفاده كردم احساس خنك شدن پيدا كردم و به من انرژي داد. بعد از 2 ماه صورت من عاري از آكنه هاي كيستيك بزرگ و لكه هاي تيره قديمي و بدون لكه هاي جديد شد.

هر وقت صورتم را در آينه مي بينم ، پوست من هيدراته به نظر مي رسد و درخشش مي بخشد. من كل رژيم را قطع نكرده ام اما تنها تغيير در اين است كه قبلاً ماسك را به مدت 3 هفته به صورت روزانه استفاده مي كردم ، اكنون دو بار در هفته استفاده مي كنم. از ايجاد آكنه در آينده جلوگيري مي كند و همچنين به صورتم مي درخشد.در اينجا چند بسته صورت نعناع خانگي آورده شده است كه براي پوست مشكل ساز مفيد است زيرا ماده اصلي گياه معجزه ، نعناع است.
7 ماسك صورت آلوئه ورا براي پوستي روشن و زيبا بخوانيد
1. بسته صورت نعناع خانگي با استفاده از ليمو براي آكنه
عناصر

    يك مشت برگ نعناع تازه
    1-2 قاشق غذاخوري آب ليمو تازه

چگونه درخواست شود

    برگها و آب ليمو را در مخلوط كن بريزيد و يك خمير صاف درست كنيد. روي صورت و گردن تميز قرار داده و بعد از 30-20 دقيقه آن را با آب معمولي بشوييد. اين كار را هفته اي دو بار تكرار كنيد تا نتيجه خوبي بگيريد.

چرا كار مي كند

    نعناع لايه هاي مرده پوست را لايه برداري كرده و باكتري هاي ايجاد كننده آكنه را از بين مي برد. اين نرم افزار باعث مرطوب شدن پوست و از بين بردن جاي جوش هاي پوستي مي شود.
    ليمو داراي ويتامين C است كه باعث كاهش لكه هاي قهوه اي و ساير آسيب هاي ناشي از آفتاب مي شود. اين به تقويت توليد كلاژن سالم كمك مي كند كه باعث سفتي پوست مي شود و التهاب و تحريك را كاهش مي دهد ، كه هر دو باعث آبشار آسيب مي شوند. همچنين با بهبود پاسخ طبيعي بهبودي پوست ، علائم قرمز پس از شكست را محو مي كند. ماسك صورت ليمويي را براي داشتن پوستي زيبا امتحان كنيد.

2. ماسك صورت نعناع خانگي با استفاده از موز براي درخشش پوست

عناصر

    1 موز متوسط ​​رسيده
    تعداد كمي برگ نعناع تازه
    1 قاشق غذاخوري آب ليمو

چگونه درخواست شود

    مقداري برگ نعناع ، آب ليمو ، موز بريزيد و آن را در مخلوط كن مخلوط كنيد تا يك رب صاف شود. آن را روي صورت و گردن خود بماليد و بعد از 30-20 دقيقه با آب معمولي بشوييد. اين كار را هفته اي دو بار تكرار كنيد تا نتيجه خوبي بگيريد.

چرا كار مي كند

    موز مملو از برخي ويتامين ها و مواد مغذي حياتي است كه موز زيبايي فوق العاده اي را اصلاح مي كند. موز از پوست ما در برابر راديكال هاي آزاد محافظت مي كند و بنابراين روند پيري را به تأخير مي اندازد. پوست را مرطوب كرده و به پوست مي درخشد.
    اين نعناع قوي و خنك كننده داراي مقادير زيادي ويتامين A ، اسيد ساليسيليك و آنتي اكسيدان است كه آن را به گزينه اي ايده آل براي بسته هاي صورت براي مراقبت از پوست تبديل مي كند.

3. بسته صورت نعناع خانگي براي پوست هاي چرب
عناصر

    1 قاشق غذاخوري آرد گرم
    1 قاشق غذاخوري پودر يا خمير نعناع
    1 قاشق غذاخوري آب ليمو

چگونه درخواست شود

     آب ليمو تازه را به رب نعناع و آرد گرم اضافه كنيد و خوب مخلوط كنيد تا به صورت خمير درآيد. آن را روي صورت و گردن خود بماليد و بعد از 30-20 دقيقه با آب معمولي بشوييد. روزانه از اين بسته براي كنترل چربي اضافي پوست استفاده كنيد.

چرا كار مي كند

    ليمو داراي اسيد سيتريك است كه به عنوان يك لايه شيميايي طبيعي براي از بين بردن آكنه عمل مي كند و همچنين داراي خاصيت اسيدي است كه روغن اضافي را از بين مي برد. آرد ليمو و گرم هر دو توليد چربي پوست را تنظيم مي كنند
    نعناع حاوي عنصري ويتامين A در كنترل چربي بيش از حد پوست است كه منجر به آكنه مي شود. پوست را تون مي كند و جوش هاي سرسياه را از بين مي برد.

4. بسته صورت نعناع خانگي براي پوست خشك

عناصر

    تعداد كمي برگ نعناع تازه
    1 قاشق غذاخوري خامه شير

چگونه درخواست شود

    برگ و خامه نعناع را در مخلوط كن بريزيد و يك خمير صاف درست كنيد. آن را روي صورت و گردن خود بماليد و بعد از 30-20 دقيقه با آب معمولي بشوييد. براي كنترل خشكي پوست روزانه از اين بسته استفاده كنيد.

چرا كار مي كند

    شير پوست خشك را آبرساني مي كند ، پوست بالغ را لايه برداري مي كند ، پوست تحريك شده را تسكين مي دهد و پوست تيره را روشن مي كند. چربي و پروتئين موجود در كرم شير كه مي تواند عوامل مرطوب كننده طبيعي از دست رفته نوع پوست را دوباره پر كند. تركيب نعنا و كرم شير براي خشكي پوست شگفتي ايجاد مي كند زيرا باعث آبرساني به پوست ، درمان آكنه و درخشش پوست مي شود.

5. بسته صورت نعناع خانگي براي آفتاب سوختگي و آفتاب سوختگي
عناصر

    خمير نعناع
    ماست

چگونه درخواست شود

    اين دو را مخلوط كرده و روي پوست آفتاب خورده قرار دهيد. روزانه براي درمان پوست آفتاب زده استفاده كنيد و بعد از 30 دقيقه آن را با آب سرد بشوييد.

چرا كار مي كند

    آفتاب سوختگي به پوست آسيب مي زند و در نتيجه باعث قرمزي و گاهي تاول مي شود. استفاده از ماست مخلوط با نعناع مي تواند باعث بهبودي مناطق آفتاب سوخته شود.
    ماست به دليل لكه هاي اسيد لاكتيك به از بين رفتن لكه ها كمك مي كند و رنگدانه هاي ناهموار را اصلاح مي كند. اسيد لاكتيك بالاترين لايه پوست را از بين مي برد ، كه باعث رشد سلول هاي جديد پوست مي شود. اين به طور موثر ظاهر رنگدانه را كاهش مي دهد.

6. اسكراب مخصوص پوست نعناع خانگي
عناصر

    تعداد كمي برگ نعناع تازه
    2 قاشق غذاخوري بلغور جو دوسر
    1 قاشق غذاخوري عسل

چگونه درخواست شود

    برگ و جو دوسر نعناع را درون مخلوط كن بريزيد و با افزودن مقداري آب خمير صاف درست كنيد. حالا عسل را با نعناع و خمير بلغور جو دوسر مخلوط كنيد.
    آن را روي صورت و گردن خود بماليد و به مدت 2-3 دقيقه صورت را به آرامي ماساژ دهيد. سپس بعد از 30-20 دقيقه با آب معمولي آن را بشوييد. اين كار را هفته اي دو بار تكرار كنيد تا نتيجه خوبي بگيريد.

چرا كار مي كند

    استفاده منظم از اين ماسك صورت به خلاص شدن از سلولهاي مرده پوست و جوش هاي سرسياه كمك مي كند. جو دوسر به از بين بردن آلودگي منافذ پوست كمك مي كند. خاصيت مرطوب كنندگي جو دوسر ، اگر با خاصيت پاك كنندگي آن تركيب شود ، پس از استفاده موضعي ، درخشش نرم به پوست شما مي بخشد.
    عسل پوست را مرطوب مي كند و نعناع به پوست درخشش مي بخشد.

 

[ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۶:۲۷ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]