15 ماسك لايه بردار كه براي پاك كردن (به معناي واقعي كلمه)

نمي توان انكار كرد كه ماسك ها ، به طور كلي ، يك روش عالي براي دادن كمي TLC اضافي به پوست هستند. مملو از مواد م activeثر ، آنها به سرعت و به طور مثر برطرف مي شوند و هر نوع نگراني در مورد چهره را رفع مي كنند. تفاوت آنها با همه همتايان ديگرشان چيست؟ بيشتر كارها به صورت مايع يا ژل شروع مي شود كه به تدريج با خشك شدن به يك قوام لاستيكي تبديل مي شود و به شما امكان مي دهد در نهايت آن را در يك قطعه بزرگ پوست بگيريد.

اين عمل ساده كندن پوست مي تواند كارهاي بزرگي براي پوست شما انجام دهد. فكر كنيد كه چگونه يك پاك كننده پرز با گرفتن و از بين بردن انواع فازي ها روي لباس شما كار مي كند. يك ماسك لايه بردار اساساً همان كار را انجام مي دهد ، به سلولهاي مرده پوست ، اسلحه و لكه هايي كه روي سطح پوست شما نشسته مي چسبد و هنگام برداشتن ماسك ، آن را بلند مي كند.

ماسك صورت



در اينجا ، بهترين ماسك هاي لايه بردار موجود در بازار كه به راحتي پاك مي شوند به راحتي پاك مي شوند - بدون درد.
بهترين به طور كلي: ماسك درمان سفت كننده Glamglow Gravitymud

فيث ژو مدير تحريريه بيردي مي گويد: "به نظر مي رسد بيشتر ماسك هاي لايه بردار حيله گر هستند ، اما اين در واقع احساس پوستي نرم ، صاف و درخشاني از پوست من ايجاد مي كند." همچنين از نظر زيبايي بسيار دلپذير است - در واقع هنگام خشك شدن از سفيد به كرومي پر جنب و جوش تغيير رنگ مي دهد - و فرمول مورد نظر براي بلند كردن و سفت شدن پوست بيش از حد كار مي كند هنوز هم ، اين يك گزينه انتخابي براي انواع پوست است ، با توجه به اينكه هم از مواد آبرساني (گليسيرين ، اسيد هيالورونيك) و هم از مواد جذب كننده روغن (فندق جادوگر ، خاك رس) برخوردار است. برس موجود باعث مي شود كه يك نسيم نيز ايجاد شود.

بهترين لايه برداري: NEOVA SmartSkincare Serious Glypeel


به عنوان يك قانون كلي ، تمام ماسك هاي لايه بردار فقط با اين عمل لايه برداري ، داراي سطحي از لايه برداري هستند. اما اين واقعاً بازي را افزايش مي دهد ، با غلظت بالاي اسيد گليكوليك ، يكي از بهترين لايه بردارهاي شيميايي موجود در آن. هنوز هم ، اين ماده داراي آلوئه آرام بخش و اسيد هيالورونيك آبرسان است تا احتمال هر گونه تحريك را به حداقل برساند. آنتي اكسيدان هاي اضافه شده (ويتامين هاي A و C) فقط مزه كيك هستند.
11 ماده شستشوي صورت كه پوست شما را شاداب و بي عيب مي كند
بهترين هيدراتاسيون: ماسك مدل سازي مرطوب كننده دريايي Hyaluronic مراقبت از پوست دكتر دنيس گروس

ماسك هاي لايه بردار ممكن است به عنوان بهترين روش براي لايه برداري يا پاك سازي پوست شناخته شوند ، اما اين يك گزينه مرطوب كننده مخصوصاً عالي است. فرمول درجه حرفه اي داراي يك ژل هيالورونيك اسيد مبهم است كه شما آن را با يك پودر فعال مخلوط مي كنيد و فرمول پرشويي ايجاد مي كنيد كه در تمام رنگ پوست صورت پخش مي شود.

(اطلاعات مالي ، هرچه ضخامت آن را اعمال كنيد ، برداشتن آن راحت تر خواهد بود.) اين فرآيند دو مرحله اي مانعي انسدادي بر روي پوست ايجاد مي كند كه در اثر آبرساني قفل مي شود ، و باعث مي شود پوست شما صاف تر ، پرزدار و شادتر به نظر برسد ، نيازي به گفتن نيست باعث بهبود منافذ و چين و چروك پوست مي شود. به طوري كه در يك مطالعه مصرف كننده ، 97٪ از شركت كنندگان موافقت كردند كه فقط پس از يك بار استفاده از اين ماسك ، پوست آنها احساس رطوبت بيشتري مي كند.
بهترين بودجه: ماسك لايه بردار پاك كننده عميق Neutrogena

اين ماسك يكبار مصرف فقط چند دلار براي شما هزينه خواهد داشت ، اين يك افزودني عالي براي برنامه مراقبت از پوست شما است در صورتي كه چهره شما مي تواند از TLC كمي استفاده كند. (با توجه به بسته قابل حمل و اين واقعيت كه مي توانيد در هر زمان و هر مكاني از آن استفاده كنيد ، آن را براي مسافرت دوست داريم) فرمول تصفيه فقط در 20 دقيقه كار مي كند. با خشك شدن آن واضح تر مي شود ، يك شاخص مفيد است. فاقد چربي و غير comedogenic است ، و همچنين يك نوع به همان نسبت مقرون به صرفه براي پوست مستعد آكنه وجود دارد.
بهترين حالت براي پوست مستعد آكنه: ماسك صورت با لايه برداري از زغال چوب Nassif MD Dermestics

مبارزه با شكستن؟ به اين فرمول ، كه تركيبي از ليست طولاني از مواد پاك كننده پوست است ، برسيد. زغال چوب مانند يك آهنربا عمل مي كند تا ناخالصي هاي موجود در منافذ را بيرون بكشد در حالي كه عصاره پوست بيد (شكل طبيعي اسيد ساليسيليك) روغن اضافي را حل مي كند. همچنين حاوي باكوچيول ، يك ماده گياهي است كه داراي اثرات مشابه رتينول است و تركيبي از اسيدهاي آلفا-هيدروكسي است. همچنين خوب: اين مواد به محو شدن آثار تيره باقي مانده از لكه هاي قديمي نيز كمك مي كنند.

بهترين سفت كننده: Dr. Jart + Shake & Shot Rubber Firming Mask

بله ، بسته بندي غريب در اينجا بسيار زيبا و سرگرم كننده است ، اما بسيار كاربردي نيز است. شما تقويت كننده و آمپول موجود را در فنجان مخلوط مي كنيد تا ماسكي كاملاً ساخته شده بسازيد كه بسيار قوي و م effectiveثر است. كاه در واقع كفگير است كه مي توانيد با استفاده از آن يك لايه از ماسك (كه به يك بافت لاستيكي تبديل مي شود) را به طور كامل بپوشانيد ، و اجازه دهيد مواد موثره كار كنند. به طور خاص ، رتينول و يك ماده سلولي اختصاصي براي تقويت كلاژن و بهبود قابليت ارتجاعي پوست سفت و سخت.
در شيشه چيزي به عنوان ليفت صورت وجود ندارد اما اين كرم ها نزديك مي شوند
بهترين حالت براي T-Zone شما: ماسك لايه بردار Pixi Beauty T-Zone

براي كساني كه پوستي حساس يا تركيبي دارند ، ماسك هاي لايه بردار گاهي اوقات مي توانند بسيار شديد باشند. از اين رو زيبايي اين گزينه به چشم مي خورد. T-Zone حاوي مقادير بيشتري غدد روغني است ، و اين ماده را مستعد چربي و منافذ متراكم مي كند ، حتي اگر بقيه صورت خشك يا حساس باشد. اين فرمول را دقيقاً در آن قسمت براي شفاف سازي عميق پوست ، بدون خطر تحريك يا خشكي ناخواسته در جاهاي ديگر ، استفاده كنيد. از تركيب تركيبي از مواد فوق ستاره - آووكادو ، خيار ، آلوئه ، چاي سبز ، بامبو - براي تجزيه ، محافظت و شرايط استفاده مي كند.
بهترين روشني: ماسك لايه بردار آب كاكتوس Boscia

اين گزينه مبتني بر ژل ، هم از ويتامين C و هم از عصاره جلبك دريايي براي تقويت جدي تر روشنايي استفاده مي كند و تنها در 30 دقيقه با تيرگي مبارزه مي كند. اين همچنين يك انتخاب عالي براي آبرساني است. آب كاكتوس نامي به سرعت باعث خشك شدن و خشك شدن پوست خشك مي شود. اين دو مزيت را با هم مرتبط كنيد و براي خودتان گزينه اي عالي براي استفاده قبل از يك رويداد بزرگ قرار داده ايد. Andy Verderosa پسر Byrdie Boy آن را بسيار دوست داشت و گفت كه اين اثرات باعث مي شود پوست او احساس كند "يك آيفون بازسازي شده و دوباره به تنظيمات كارخانه برگردانده شده است." در مورد ستايش بالا صحبت كنيد

آن را در يخچال نگه داريد تا كل تجربه شاداب شود.
بهترين داروخانه: ماسك صورت لايه بردار پاك و مات Aveeno Clear Complexion

در داروخانه يك تن ماسك لايه بردار يافت نمي شود ، اما خوشبختانه مي توانيد اين قدرتمند را خنثي كنيد. اسيدهاي آلفا-هيدروكسي (گليكوليك و لاكتيك) به از بين بردن منافذ پوست كمك مي كند و باعث درخشش بيش از حد مي شود ، در حالي كه مجموعه منحصر به فرد سويا كاملاً نام تجاري ، هم رنگ و هم پوست را مسطح مي كند. انواع ضد پيري و روشن كننده نيز موجود است.
بهترين ضد پيري: اليزابت آردن ماسك پوست با تفاوت قابل مشاهده و آشكار كردن پوست

چه كسي نمي خواهد از يك محصول مراقبت از پوست چندين مزيت كسب كند؟ اين ماسك به لطف تركيبي از اسيدهاي گليكوليك و ساليسيليك لايه بردار كه به پاك شدن منافذ پوست ، كاهش لكه هاي تيره و همچنين مبارزه با خطوط ريز و چين و چروك كمك مي كند ، اين كار را انجام مي دهد. اما در اينجا متوقف نمي شود: عصاره تسكين دهنده آلوئه ورا باعث تسكين قرمزي و التهاب مي شود ، در حالي كه عصاره انگور Cabernet يك دوز سنگين محافظت از آنتي اكسيدان را بسته بندي مي كند. اين يك انتخاب ايده آل براي هر نوع پوست است و در كمتر از 15 دقيقه كار مي كند.
22 متخصص پوست ، محصولات ضد پيري در واقع از خودشان استفاده مي كنند
بهترين حالت براي پوست چرب: ماسك تميز كننده پوست براي كمك به زيبايي و كمك هاي اوليه

اگر پوست چربي داريد و چهره شما به يك طراوت نياز دارد ، اين ماسك لايه بردار را از First Aid Beauty انتخاب كنيد. خاك رس قرمز براي از بين بردن آلودگي ، روغن و آلودگي در حالي كه عصاره ريشه شيرين بيان و ويتامين C پوست را روشن مي كند و از آسيب راديكال هاي آزاد محافظت مي كند ، كار مي كند. فقط يك لايه نازك روي پوست خود بماليد ، حدود 20 دقيقه صبر كنيد تا ماسك خشك شود ، پوست آن را جدا كنيد و با آب گرم بشوييد تا رنگ درخشندگي قابل توجهي پيدا كند.
بهترين حالت براي پوست حساس: درمان سرزندگي پوست با هيدروتراپي Erno Laszlo


تصفيه پوست بسيار عالي است ، اما پاك كردن آن ، خيلي زياد نيست ، به خصوص اگر رنگ پوست شما به راحتي تحريك شود. اگر پوست حساسي داريد ، مهم است كه وقتي صحبت از ماسك هاي لايه بردار مي شود ، با احتياط رفتار كنيد ، بنابراين با اين ماسك همراه باشيد. ريشه كامفري حساسيت را تسكين مي دهد و پروويتامين B5 سدي محافظتي براي دفع ساير مواد تحريك كننده ايجاد مي كند. عصاره روي نوع ديگري از محافظت در برابر متجاوزان محيطي را ارائه مي دهد و لازم به ذكر است كه در اين ماسك هيچ عطر و بويي وجود ندارد - كه مي تواند مسئله بزرگي براي پوست حساس باشد. كمي گران است ، اما شما چهار برنامه جداگانه دريافت مي كنيد.
11 لايه بردار كه به اندازه كافي ملايم براي پوست حساس هستند
بهترين آرامش بخش: Florence by Mills Charcoal Mind Glowing Peel-Off Face Mask


به طور معمول تصور نمي كنيد كه ماسك هاي لايه بردار آرامش خاصي داشته باشند ، اما اين گزينه از Florence by Mills - مارك زيبايي كه توسط بت Gen-Z Millie Bobby Brown راه اندازي شده است - قطعاً اين كار را انجام مي دهد. فرمول ملايم آن حاوي پودر زغال چوب براي سم زدايي از منافذ پوست است ، اما احساس آرامش بخشي را از موادي مانند فندق جادوگر و روغن اسطوخودوس (كه يكي از مواد اصلي زيبايي براون است) به دست مي آورد. بسته بندي اسطوخودوس نيز بسيار زيبا است.
بهترين با ويتامين C: skyn ICELAND Arctic Hydration Rubberizing mask با ويتامين C

ويتامين C ، يك آنتي اكسيدان قوي ، به دليل توانايي در افزايش رنگ پوست در حالي كه شما را از آسيب راديكال هاي آزاد محافظت مي كند ، شناخته شده است. اين ماده همچنين همراه با جلبك هاي قرمز زمستاني ، روغن دانه ابر ابر قطبي و هيالورونات سديم براي تقويت هيدراته ، يك ماده اصلي در اين ماسك است.

براي استفاده ، فقط پايه ژل و پودر درمان را در سيني موجود فشار دهيد ، حدود 30 ثانيه مخلوط كنيد و يك لايه يكنواخت را با كفگير روي صورت خود پخش كنيد. بگذاريد به مدت 20 دقيقه روشن بماند - در اين زمان ماسك به يك بافت لاستيكي ابتكاري كه رطوبت آن قفل شده خشك مي شود - سپس پوست آن را جدا مي كنيد تا پوستي درخشان نشان دهد.

Best K-Beauty: I Dew Care Disco Kitten Illuminating Diamond Peel-Off Mask


به احتمال زياد شما اين محصول پرهياهو را از برچسب زيبايي كره اي I Dew Care در اينستاگرام ديده ايد ، اما چيزي فراتر از يك ماسك براق در بسته بندي زيبا است - قول ما را بپذيريد. ستاره فرمول آن پودر الماس است كه ناخالصي ها را بيرون مي كشد و پوست را روشن مي كند. از آنجا ، جو دو سر و يك مجموعه گل سفيد (شامل سوسن ، گل نارنج ، گل بزرگ ، و ماگنوليا) با هم كار مي كنند تا پوست را يكدست ، نرم و تقويت كنند.
از آكنه تا خشكي: بهترين ماسك هاي صورت براي هر نوع نگراني پوست

[ ۴ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۳۸:۲۶ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]