چگونه ماسك سفيد كننده صورت درست كنيم

آيا شما پوست لكه دار داريد؟ به اميد يكنواخت شدن رنگ صورت؟ اگر به هر يك از اين س yesال ها پاسخ مثبت داده ايد يا دلايلي از خودتان داريد ، استفاده از ماسك صورت مي تواند به شما كمك كند! چند روش براي تهيه ماسك وجود دارد كه ممكن است به روشن شدن پوست ، روشن يا حتي تون شدن پوست كمك كند.

ماسك سفيد كننده

 

عناصر
ماسك ماست و عسل [1]

    ماست ساده 1 قاشق غذاخوري
    1 قاشق غذاخوري عسل
    1 قاشق چايخوري آب ليمو

ماسك آرد گلاب و گرم

    2 قاشق غذاخوري گلاب
    1 قاشق غذاخوري آب ليمو
    آرد 1 قاشق غذاخوري
    2 قاشق غذاخوري شير (اختياري)

ماسك زردچوبه [2]

    1 قاشق چايخوري پودر زردچوبه
    2 قاشق چايخوري آرد برنج
    3 قاشق غذاخوري ماست ساده

1
ساخت ماسك ماست و عسل

    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 1
    1
    يك كاسه كوچك پيدا كنيد. همچنين مي توانيد از يك فنجان ، ليوان يا ليوان ليوان استفاده كنيد. شما در مقادير كم كار خواهيد كرد ، بنابراين هر ظرف كوچك كار مي كند.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 2
    2
    مواد را داخل كاسه بريزيد. به 1 قاشق غذاخوري ماست ساده ، 1 قاشق غذاخوري عسل و 1 قاشق چايخوري آب ليمو نياز داريد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 3
    3
    مواد را با قاشق يا چنگال هم بزنيد. شما مي خواهيد در نهايت يك قوام نرم و خامه اي داشته باشيد. اطمينان حاصل كنيد كه همه چيز با هم مخلوط شده و هيچ رگه اي وجود ندارد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 4
    4
    ماسك را روي صورت خود پخش كنيد. مقداري از ماسك را با استفاده از انگشتان خود برداشته و روي صورت خود پخش كنيد. با انگشتان خود آن را روي گونه ها ، پيشاني و فك خود پخش كنيد. از نزديك شدن زياد به مناطق حساس ، مانند دهان و چشم خودداري كنيد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 5
    5
    ماسك را به مدت 15 دقيقه بگذاريد. ماسك ممكن است كمي شروع به كار كند. اگر اين اتفاق افتاد ، به پشت دراز بكشيد ، يا روي صندلي بنشينيد و سرتان را به سمت عقب متمايل كنيد.

6
    ماسك را با آب گرم بشوييد. به يك سينك ظرفشويي خم شويد و صورت خود را با آب گرم بپاشيد. پوست خود را به آرامي مالش دهيد تا ماسك از بين برود. اگر صورت شما كمي چسبناك است ، از مقداري شستشوي صورت استفاده كنيد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 7
    7
    صورت خود را خشك كرده و در صورت لزوم مقداري مرطوب كننده بزنيد. عسل و ماست در مرطوب سازي پوست بسيار عالي هستند ، اما كساني كه پوست حساس دارند ممكن است آب ليمو را كمي خشك كنند. اگر اتفاقاً پوست حساس يا خشكي داريد ، استفاده از مرطوب كننده را در نظر بگيريد.
        پس از پوشيدن اين ماسك از بيرون رفتن زير آفتاب خودداري كنيد. آب ليمو باعث حساسيت فوق العاده پوست شما در برابر نور خورشيد و آفتاب سوختگي شما مي شود.
        شما مي توانيد سه تا چهار بار در هفته از اين ماسك استفاده كنيد.

روش 2
ساخت ماسك گلاب و آرد گرم

    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 8
    1
    يك كاسه يا فنجان كوچك پيدا كنيد. شما در مقادير كم كار خواهيد كرد ، بنابراين هر ظرف با حجم كم كار خواهد كرد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 9
    2
    مواد را داخل كاسه اضافه كنيد. به 2 قاشق غذاخوري گلاب ، 1 قاشق غذاخوري آب ليمو ، 1 قاشق غذاخوري آرد گرم نياز داريد. اگر پوست خشك و حساسي داريد ، مي توانيد 2 قاشق غذاخوري شير نيز اضافه كنيد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 10
    3
    مواد را هم بزنيد تا خمير غليظي بدست آوريد. براي اين كار مي توانيد از قاشق يا چنگال استفاده كنيد. اگر رب خيلي رقيق است ، كمي آرد اضافه كنيد. اگر خمير خيلي غليظ است ، مقداري گلاب ديگر اضافه كنيد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 11
    4
    ماسك را روي صورت خود پخش كنيد. انگشتان خود را به يك كاسه يا فنجان كوچك آغشته كرده و مقداري ماسك را با اسكوپ بريزيد. شروع به پخش آن در سراسر صورت خود كنيد. مراقبت كنيد تا از مناطق حساس اطراف دهان ، بيني و چشم خودداري كنيد.

5
    ماسك را به مدت 15 تا 20 دقيقه بگذاريد. در اين مدت ممكن است ماسك به صورت شما شروع به چكيدن كند ، بنابراين بهتر است دراز بكشيد يا روي صندلي بنشينيد و سرتان را به سمت عقب متمايل كنيد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله سيزدهم
    6
    ماسك را با آب خنك بشوييد. به سينك ظرفشويي خم شويد و صورت خود را با آب خنك بپاشيد. پوست خود را به آرامي ماساژ دهيد تا ماسك از بين برود. در صورت باقي مانده ، ممكن است مجبور شويد صورت خود را با مقداري شستشوي صورت بشوييد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 14
    7
    صورت خود را با يك حوله نرم خشك كنيد. از اين ماسك مي توانيد حداكثر سه بار در هفته استفاده كنيد.
        آب ليمو پوست شما را نسبت به آفتاب حساس مي كند. براي جلوگيري از آفتاب سوختگي ، پس از استفاده از اين ماسك از آفتاب دور باشيد.

روش 3
ساخت ماسك زردچوبه

    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 15
    1
    يك كاسه كوچك براي مواد تشكيل دهنده خود پيدا كنيد. اگر يك كاسه كوچك پيدا نكرديد ، مي توانيد به جاي آن از يك فنجان يا ليوان چاي استفاده كنيد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله شانزدهم
    2
    مواد را داخل كاسه بريزيد. به 1 قاشق چايخوري پودر زردچوبه ، 2 قاشق چايخوري آرد برنج و 3 قاشق غذاخوري ماست ساده نياز داريد.
        اگر آرد برنج پيدا نكرديد ، آرد گاربانزو يا جو دو سر ريز را امتحان كنيد. [3]
        اگر ماست نداريد ، مقداري شير ، خامه يا خامه ترش استفاده كنيد. [4] اگر تصميم داريد از شير يا خامه استفاده كنيد ، با 1 قاشق غذاخوري شروع كنيد و بيشتر آن را اضافه كنيد تا يك قوام خمير مانند بدست آوريد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله هفدهم
    3
    مواد را با قاشق يا چنگال هم بزنيد. شما مي خواهيد در نهايت با يك قوام خمير مانند مواجه شويد. اگر ماسك خيلي نازك و آبكي است ، آرد بيشتري اضافه كنيد. اگر ماسك خيلي خشك است ، ماست بيشتري اضافه كنيد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله هجدهم
    4
    در نظر بگيريد كه شانه هاي خود را با حوله بپوشانيد. از پودر زردچوبه اغلب در پارچه هاي در حال مرگ استفاده مي شود. اين باعث لك شدن پوست شما نمي شود ، اما ممكن است لباس شما را لكه دار كند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، در نظر گرفتن يك حوله روي شانه هاي خود و محكم نگه داشتن آن با گيره.

5
    ماسك را روي صورت خود پخش كنيد. انگشتان خود را به ماسك آغشته كرده و آن را در سطح صورت پخش كنيد. سعي كنيد از لب ، چشم و ابرو خودداري كنيد. برخي از مواد موجود در اين ماسك در از بين بردن مو نيز استفاده مي شود.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 20
    6
    ماسك را به مدت سه تا پنج دقيقه بگذاريد. ممكن است بخواهيد دراز بكشيد يا روي كرسي بنشينيد و سرتان را به عقب متمايل كنيد تا ماسك از صورت شما بلغزد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 21
    7
    ماسك را با آب گرم بشوييد. به يك سينك ظرفشويي خم شويد ، و صورت خود را با آب گرم بپاشيد. پوست خود را به آرامي با انگشتان ماساژ دهيد تا ماسك شسته شود. در صورت باقي مانده ، ممكن است لازم باشد از مقداري شستشوي صورت نيز استفاده كنيد.
    تصويري با عنوان Make Face Whitening Mask مرحله 22
    8
    صورت خود را با آب خنك بپاشيد ، سپس آن را خشك كنيد. آب خنك به آب بندي و سفت شدن منافذ كمك مي كند

[ ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۵۹:۵۶ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]