روغن هاي مناسب مو

اين 13 روغن براي موهاي طبيعي مناسب هستند

روند روغن مو سريعتر از آنچه بتوانيم همگام شويم مي آيند و مي روند و - جاي تعجب نيست - كه همه آنها غالب هستند. به قول خردمندانه دريك ، "فقط واقعي ادامه دارد. همه چيزهاي ديگر امروز اينجا هستند و فردا از بين مي روند." ممكن است او در مورد موسيقي صحبت كرده باشد ، اما شما اين ايده را داريد. فقط بهترين روغن هاي مو در زمان آزمايش مي شوند.

خواه شما يك فرد طبيعي باشيد كه روش LOC (مايع ، روغن ، كرم - به ترتيب ترتيب) را در روز شستشو يا روش LCO (مايع ، كرم ، روغن) مانند خودم را ترجيح مي دهيد ، واضح است كه روغن ها از مواد اساسي يك ماده غذايي سالم هستند. رژيم طبيعي مو. روغن مناسب - تأكيد بر حق - به عنوان نرم كننده اي براي قفل شدن در آب عمل مي كند تا از رطوبت موهاي طبيعي جلوگيري كند. از آنجايي كه كويل ها و گره هاي بافتي مي توانند از حركت روغن هاي پوست سر در كل ساقه مو جلوگيري كنند ، استفاده از روغن هاي مو براي اطمينان از آبرساني مناسب از ريشه تا نوك بسيار مهم است.

 

روغن مو


آماده هستيد دريابيد كدام روغن براي شما بهترين است؟ انتخاب هاي زير از بهترين روغن ها براي موهاي طبيعي است.
بهترين روغن بادام شيرين: اكنون راه حل ها روغن بادام شيرين

اگر مي خواهيد موهاي خود را مرطوب و مهر و موم كنيد بدون اينكه احساس كند شدن آن شود ، اين روغن جذب سريع براي شما مناسب است. ايده آل براي رشته هاي ريز ، روغن بادام شيرين سرشار از ويتامين E است كه به عنوان يك آنتي اكسيدان براي حفظ سلامت موها (و پوست شما) عمل مي كند. روغن بادام مخصوصاً براي جلوگيري از تقسيم شدن نمره مفيد است.
بهترين روغن جوجوبا: روغن جوجوباي خالص


روغن جوجوبا ترند است ، اما به دليل قابليت پذيري و جذب آسان آن در مو و پوست ، ارزش اعتياد به مواد مخدر را دارد. اين يك موم كريستالي مايع است كه شباهت زيادي به سبومي دارد كه پوست و پوست سر شما به طور طبيعي توليد مي كند ، و آن را به گزينه اي ايده آل براي دوباره پر كردن آنچه شامپوها و پاك كننده ها از بين مي برند تبديل مي كند. فراتر از ويژگي هاي جبران كننده و آنتي اكسيداني ، روغن جوجوبا همچنين به دليل كاهش ظاهر همه چيز از آكنه تا ايجاد علائم كشش ، ستايش مي شود.

آيا علاقه داريد اين روغن معروف را در يك سرم امتحان كنيد؟ ما سرم روغن جوجوبا Pattern Beauty را پيشنهاد مي كنيم.
بهترين روغن نارگيل: SheaMoisture 100٪ روغن نارگيل ويرجين

روغن نارگيل يكي از سخت كننده هاي سخت بازي است كه داراي شهرت بسيار خوبي براي ناخن ، دندان ، پخت و پز و البته موهاي شما است. روش هاي زيادي براي استفاده از روغن نارگيل وجود دارد و يكي از م mostثرترين آنها استفاده از آن به عنوان ماسك است. برخلاف بسياري از روغن هاي ديگر ، از طريق خشكي مو به راحتي نفوذ مي كند ، بنابراين سعي كنيد قبل از شستشو به مدت 20 تا 30 دقيقه اجازه دهيد كه موهاي شما در تمام مواد مغذي آن غوطه ور شود يا از آن براي احياي انتهاي خشك بين شستشو استفاده كنيد.
10 روغن ضروري قوي براي تقويت سلامت موهاي سياه
بهترين روغن كرچك سياه: روغن كرچك سياه جامائيكا Tropic Isle Living

روغن كرچك سياه جامائيكا ، كه اغلب به آن JBCO گفته مي شود ، به دليل شهرت در رشد لبه هاي آسيب ديده و زنده كردن موهاي كم پشت ، به محبوبيت در جامعه طبيعي مو تبديل شده است. هشدار منصفانه ، بافت آن فوق العاده ضخيم است ، بنابراين شما مي خواهيد براي جلوگيري از چسبندگي و سفت شدن موهايتان ، از آن با دقت استفاده كنيد.
بهترين روغن مارولا: روغن مرجع 100٪ سرد فشرده سرد


روغني با 60 درصد آنتي اكسيدان بيشتر از روغن آرگان در بازار بسيار درست به نظر مي رسد ، اما اينطور نيست ، بلكه روغن مارولا است. كساني كه موهاي خشك و شكننده دارند بيشترين مزاياي اين روغن غني از مواد مغذي را خواهند برد و اين ماده از ويژگي هاي محافظت كننده حرارت برخوردار است كه آن را تبديل به يك مدل خاص براي گرما مي كند. كاربران همچنين دوست دارند كه به سرعت جذب شود ، بنابراين باعث تجمع پوست سر شما نمي شود.

آيا با خشكي پوست هم دست و پنجه نرم مي كنيد؟ اين محصول به خوبي روغن صورت دو برابر مي شود.
بهترين روغن هسته انگور: روغن اتصال دهنده Olaplex No.7


ما يك روغن خالص و چند منظوره را دوست داريم ، اما گاهي موهاي شما به چيزي نياز دارند كه مخصوص نياز شما فرموله شود. اين روغن فوق العاده آبرساني و سبك به عنوان يك محافظ عالي در برابر حرارت عمل مي كند ، اما همچنين باعث ترميم پيوندهاي شكسته شده در موهاي شما مي شود ، كه فراتر از آن براي ضد شكستگي است. اين ماده با روغن انگور و روغن چاي سبز تخمير شده تهيه شده است ، بنابراين مي توانيد از مواد طبيعي و سالم احساس خوبي داشته باشيد.
بهترين روغن درخت چاي: زغال سنگ احياي پوست سر Briogeo + درمان پوست سر چاي


روغن درخت چاي مانند دارويي خنك كننده براي پوست سر شما است ، اما به عنوان يك روغن اساسي ، هميشه بايد آن را با روغن حامل مخلوط كنيد تا قدرت آن را كاهش دهيد. اين درمان پوست سر را كه روغن درخت چاي را با زغال چوب و بيوتين مخلوط مي كند ، براي موهايي كه از ريشه سالم تر و قوي تر هستند قرار دهيد. در يك مطالعه باليني ، 100٪ از شركت كنندگان گفتند كه پوسته پوستي كمتري دارند و 95٪ خارش پوست سر كمتري دارند. به طور خلاصه ، شانس قطعاً به نفع شماست كه نتايج محسوسي داشته باشيد.
به گفته كارشناسان مو ، 12 بهترين شامپو براي پوست خشك پوست
بهترين روغن رزماري: روغن تقويت كننده پوست سر و نعناع Mielle Organics Rosemary

روغن رزماري ستاره درخشان اين مخلوط است ، اما ليست مواد تشكيل دهنده داراي بيش از 30 روغن اساسي و مواد مغذي در يك بطري است كه به راحتي قابل استفاده است. براي دريافت اثرات خنك كنندگي رزماري ، موهاي خود را قسمت كرده و به پوست سر خود بماليد ، يا آن را روي انتهاي خود بماليد تا صاف شود و از شكافت جلوگيري كند.

آيا علاقه مند به ايجاد مخلوط روغن رزماري براي خود هستيد؟ مخلوط روغن ضروري رزماري را امتحان كنيد.
بهترين روغن زيتون: روغن موي زيتون Allpa Botanicals


اين روغن زيتون دستچين شده از آرژانتين داراي هر آنچه در روغن مو مي خواهيد ، خالص ، ارگانيك ، فشرده و سرد است و داراي يك نرم افزار آسان و بدون سر و صدا است. سرشار از ويتامين هاي A ، E و آنتي اكسيدان ها ، روغن زيتون به محافظت از كراتين موجود در مو و مهر و موم شدن در رطوبت براي قدرت ، نرمي و درخشندگي كمك مي كند. همچنين غني از چربي هاي سالم است ، و آن را تسكين خوبي براي پوست سر و خارش پوست سر مي دهد.

روغن زيتون علاوه بر اينكه براي مو بسيار مناسب است ، مي تواند براي پوست شما نيز رقم بخورد. براي از بين بردن آرايش و سبوم بسيار عالي عمل مي كند ، اما آن را حل نمي كند و از بين نمي برد ، بنابراين حتماً با يك پاك كننده اين موضوع را دنبال كنيد.
بهترين روغن آووكادو: NaturAll Club Pure Avocado Oil

روغن آووكادو از داخل بدن براي بدن شما عالي است و براي بسياري از افراد كليد موهاي سالم و مرطوب است. ما اين روغن را از NaturAll Club دوست داريم زيرا 100٪ از آووكادوي ارگانيك تهيه مي شود و ضمن اينكه به اندازه كافي سبك براي استفاده روزانه و بدون تجمع زياد است ، رطوبت آن را بسته بندي مي كند. همچنين منبع بسيار خوبي از آمينو اسيدها و ويتامين هاي B و E است ، در نتيجه موهايي ايجاد مي شوند كه وز كمتري دارند و درخشش بيشتري دارند
14 بهترين شامپوي مغذي براي موهاي طبيعي
Best Monoi Oil: Carol’s Daughter Monoi Oil Repairing Sacred Strengthening Serum

اين سرم با قدرت روغن مونوي كمي شناخته شده آسيب هاي ناشي از يك ظاهر طراحي شده در گرما و پردازش بيش از حد را برطرف مي كند. اين روغن از يك فرآيند مقدس شامل روغن نارگيل و گلهاي تاهيتي حاصل مي شود ، و در نتيجه يك فرمول قوي ايده آل براي آب بندي رطوبت و كنترل وز وز است.
بهترين ويتامين E: معجزه رطوبت پرايد آفريقايي


فراموش نكنيد كه ويتامين هاي خود را ... براي پوست سر خود نيز مصرف كنيد. اين روغن ترميم كننده مو و پوست سر از تركيبي مغذي از 5 روغن اساسي و ويتامين E استفاده مي كند تا مواد مغذي طبيعي را دوباره پر كرده و به محافظت در برابر شكستگي كمك كند. با روغن كرچك ، دانه انگور ، آرگان ، نارگيل و زيتون مي توانيد در رطوبت مهر و موم كنيد ، و كلاف ها و فرها را با بدن و درخشش باقي بگذاريد.
بهترين حالت براي رشد مو: روغن رشد وحشي

پيرامون اين روغن رشد هيچ فعاليت زايد و تأثيرگذاري وجود ندارد ، اما اين شهرت براي انجام يك كار واقعاً خوب در 30 سال گذشته بسيار معروف است: رشد موهاي شما. شناخته شده است كه نتايج جدي براي موهاي ضخيم و بلندتر ارائه مي دهد. مواد لازم شامل روغن نارگيل ، روغن جوجوبا ، روغن زيتون ، ويتامين D ، كلسيم و منيزيم است. روغن كاملاً معطر و غليظ است ، بنابراين اگر بخواهيد هفته اي يك يا دو بار استفاده كنيد ، مي توانيد به راحتي از آن استفاده كنيد. براي كساني كه موهاي ظريف تري دارند ، نسخه سبك تري را امتحان كنيد.

[ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۳:۵۵ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]