نحوه كانتورينگ: نحوه انجام آن و آنچه بايد بدانيد

به راحتي مي توان گفت كه كانتورينگ يك روند زيبايي است كه آسمان را لرزان كرده و به نظر نمي رسد به جايي برسد. اين اصطلاحي است كه بسياري مي دانند ، با اين حال ، وقتي كه به آن مي رسد ، بسياري از افراد واقعاً ايده اي در مورد چگونگي انجام آن ندارند. كانتورينگ صورت حالت زيبايي است كه شما براي تأكيد بر خطوط صورت خود از آرايش استفاده مي كنيد تا زاويه دارتر و چاپلوس تر به نظر برسيد. اين توسط بسياري از افراد مشهور محبوب است اما از طريق Kardashians كه تمام وقت نگاه قاپيده شده را به دست مي آورند ، به شهرت رسيده است.

به نظر مي رسد كانتورينگ به طرز باورنكردني ترسناك است اما وقتي به مراحل ساده تقسيم مي شود ، آسان تر از آن است كه به نظر مي رسد و به نظر مي رسد. خوشبختانه براي شما ، ما هنر ربودن صورت شما را به 5 مرحله فوق العاده اساسي و آسان براي مبتديان آرايش شكسته ايم.
كانتورينگ براي مبتديان در 4 مرحله:
1. زواياي خود را ترسيم كنيد

هنگامي كه يك آغازگر و پايه خود را استفاده كرديد ، زمان آن فرا مي رسد تا شروع به ترسيم آن كنيد. سايه تيره براي كانتور شما بايد 2-3 سايه تيره تر از رنگ واقعي پوست شما باشد تا ظاهر سايه دار به خود بگيرد. براي شروع محصول بيش از حد استفاده نكنيد در غير اين صورت مرحله بعدي بسيار دشوار خواهد بود. هنگامي كه سايه خود را پيدا كرديد ، محصول را برداريد و آن را در مناطقي كه مي خواهيد كانتور كنيد استفاده كنيد. نواحي اصلي كه بايد از محصول تيره استفاده كنيد كمي زير استخوان گونه ، اطراف پيشاني ، در امتداد خط فك و پايين كناره هاي بيني است.

2. سايه روشن تري را روي قسمت هاي برجسته قرار دهيد

بعد ، قسمت هاي برجسته را برجسته كنيد. با اين كار شما نه تنها شكل بيشتري به صورت خود مي دهيد و نواحي را روشن مي كنيد بلكه بر خطي كه تازه ريخته ايد تأكيد مي كنيد. شما مي خواهيد سايه برجسته اي پيدا كنيد كه متناسب با ته رنگ پوست شما باشد ، چه خنثي باشد و چه داراي ته رنگ صورتي يا زرد. محصول را برداشته و آن را به صورت مثلثي ، وسط پيشاني ، پايين پل بيني خود و اگر ظاهري چشمگير تر دوست داريد ، زير سايه تيره استخوان گونه قرار دهيد و زير چشم خود قرار دهيد. دليل اينكه سايه هاي روشن و تاريك را در دو مرحله قرار مي دهيم اين است كه سايه ها با هم مخلوط نمي شوند و بسيار گل آلود مي شوند. بعلاوه اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا هرجايي كه سايه تيره رفته است و ما نمي خواهيم آن را تميز كنيد.

چگونه سايه هاي كانتور روشن و تاريك را كانتور كنيم
3. وارد كانتور شويد

اكنون مي خواهيم همه اينها را با هم مخلوط كنيم تا به نظر يكپارچه و خيره كننده باشد. مي توانيد از اسفنج زيبايي يا برس بافر استفاده كنيد و اين را با پوست مخلوط كنيد. از قلم مو براي تركيب شدن در سايه تيره استفاده كنيد ، سپس از مخلوط كن زيبايي براي سايه روشن شدن استفاده كنيد. با اين حال ، اطمينان حاصل كنيد كه محصولات را روي هم مخلوط يا قرار ندهيد يا آنها را بيش از حد با هم مخلوط كنيد ، در غير اين صورت ظاهر آن گل آلود و مبهم به نظر مي رسد و اين ظاهر خوبي نيست.

چگونه به كانتور نگاه كنيد به پايان رسيد
4. با پودر ست كنيد

ما خيلي به پايان رسيده ايم و شما تقريباً مي توانيد ششمين خواهر كارداشيان باشيد. با اين حال ، مگر اينكه ما اين موارد را تنظيم كنيم ، آنها ذوب مي شوند يا انتقال مي يابند و تمام تلاش ما بي فايده بود. بنابراين مي خواهيد مناطق برجسته را با يك پودر تنظيم شفاف شفاف تنظيم كنيد. Laura Mercier مورد علاقه شخصي من است زيرا پايان بي نقص و بدون بازگشت به عقب را فراهم مي كند. براي كانتور خود ، يك برنزر تهيه كنيد كه خيلي گرم يا آرام نباشد و اين قسمت را به آرامي گردگيري كنيد. اگر مي خواهيد ظاهر واضح تري داشته باشيد ، كمي بيشتر محصولات را استفاده كنيد. Benefit Hoola Bronzer سايه اي كاملا مناسب براي اين مرحله است!

وويلا كار شما تمام شد واقعاً ، كانتورينگ يك مورد عملي است كه كاملاً عالي است و آنقدرها هم كه به نظر مي رسد دلهره آور نيست. وقتي ياد گرفتيد كه فرم صورت شما را گرفته و كمي بيشتر به روند كار عادت كرده ايد ، در كمترين زمان هوس خواهيد كرد.
كانتورينگ چيست و چرا شگفت انگيز است؟

كانتورينگ اصطلاحي بود كه در اصل فقط توسط هنرمندان گريم يا افراد مشهور در بزرگ شات استفاده مي شد. با اين حال اين روند روندي شد كه ما هر روز انسانهاي فاني عاشق آن مي شديم. ما آن را در سراسر اينترنت و برخي از آموزش هاي هنري ديوانه وار ديده ايم اما واقعاً كانتورينگ چيست؟

كانتور كردن صورت ، استفاده هدفمند از آرايش براي تغيير ساختار شكل طبيعي صورت شماست. شما از سايه هاي روشن و تاريك براي ايجاد سايه و تأكيد بر ساختار استخوان استفاده مي كنيد. دليل اصلي كانتور كردن افراد اين است كه استخوان هاي گونه آنها برجسته ، پيشاني كوچكتر ، خط فك زاويه دارتر يا بيني آنها كوچكتر است.

كانتورينگ شگفت انگيز است زيرا به معناي واقعي كلمه هركسي مي تواند اين كار را انجام دهد. اين به شكل صورت شما بستگي دارد كه شما مي خواهيد چه نوع كانتورينگ را انجام دهيد ، اما وقتي كار را انجام داديد ، حركت از آنجا بسيار آسان است!
بايدها و نبايدهاي كانتورينگ

انجام دادن:

    با هايلايتر و رژگونه آن را متعادل كنيد. اين باعث مي شود كه ظاهر طبيعي تر شود
    حتي با چشمانت بيرون بياورد. استفاده از فقط كمي برنز در چين مي تواند اين كار را انجام دهد.
    لايه بندي كنيد با كمي محصول شروع كنيد و آن را جمع كنيد.
    كانتور را به شكل صورت خود بكشيد. درك كنيد كه آنچه براي ديگران مفيد است ممكن است براي شما مفيد نباشد.

نكنيد:

    از سايه براق استفاده نكنيد. اطمينان حاصل كنيد كه محصول كاملاً مات است يا حداقل فاقد زرق و برق است.
    از سايه گرم استفاده نكنيد در غير اين صورت نارنجي به نظر مي رسيد
    از سايه تن فوق العاده سرد استفاده نكنيد
    سايه هاي خيلي روشن يا خيلي تيره را انتخاب نكنيد
    زياد محصول را روي صورت خود قرار ندهيد. نگه داشتن كانتور در مناطق مناسب به طرز خارق العاده اي كار را دشوار مي كند.

كانتورينگ براي فرم صورت شما

نحوه كانتورينگ



1. صورت مربعي

اگر صورت مربعي داريد به اين معني است كه اندازه گيري تمام نقاط صورت شما كاملاً برابر است و خط فك شما به جاي گرد بودن تيز است. براي اينكه اين فرم صورت را بچرخانيد ، مي خواهيد سايه كانتور خود را به كناره هاي صورت روي استخوان هاي گونه ، پيشاني و همچنين خط فك بزنيد تا واقعيت طولاني شود و مربع به نظر برسد.

2. صورت گرد

اگر صورت گرد داريد ، اين بدان معناست كه طول گونه ها و گونه ها و همچنين طول پيشاني و خط فك شما برابر است. با يك صورت گرد مي خواهيد زاويه هاي بيشتري به صورت خود وارد كنيد ، بنابراين تأكيد بر استخوان هاي گونه با كانتور يكي از بهترين روش ها براي اين كار است! همچنين مي توانيد كمي در اطراف شقيقه ها و خط فك قرار دهيد تا صورت كمي بلند شود.

3. صورت بيضي شكل

صورت بيضي شكل به اين معني است كه صورت شما بلندتر از عرض آن است و يك شكل بيضي شكل ايجاد مي كند. خط فك شما نيز نازكتر از عرض پيشاني است. براي يكنواخت كردن صورت ، عمدتا كانتور را روي استخوان هاي گونه و همچنين مقدار كمي روي پيشاني خارجي قرار دهيد. سپس از هايلايتر براي تأكيد بر نقاط بلند صورت استفاده كنيد.

4. صورت مستطيل

صورت مستطيلي هميشه كمي با شكل بيضي متفاوت است. صورت دوباره بلندتر از عرض است و چانه كاملاً گرد است تا تيز. بنابراين ، شما مي خواهيد با استفاده از كانتور خود خط فك و همچنين قسمت بالاي پيشاني خود را تيز كنيد تا شكلي گردتر ايجاد شود.

5. صورت قلب

احتمالاً يكي از ايده آل ترين شكل هاي صورت هنگام كانتورينگ است. پيشاني و استخوان گونه گسترده ترين قسمت صورت قلبي شكل است و چانه به نقطه جزئي مي رسد. در اينجا مي توانيد گونه ها را كمي كانتور كنيد اما اگر خيلي سنگين مي شويد مي توانيد كمي سرسخت به نظر برسيد. لبه پيشاني خود را نيز كانتور كنيد تا ناحيه باريك شود و صورت شما بلندتر شود. دليل ايده آل بودن صورت قلبي اين است كه اين همان شكل اصلي است كه مردم هنگام كانتورينگ به دنبال آن هستند.

6. صورت الماس

براي صورت الماسي استخوان گونه وسيع ترين نقطه صورت با عرض پيشاني و فك نزديك به يكديگر است ، با اين حال چانه به يك نقطه جزئي مي رسد. ويژگي هاي اصلي صورت الماسي استخوان هاي برجسته گونه است بنابراين با كانتور خود كار كنيد تا منحني طبيعي صورت را به رخ بكشد. با خيال راحت حتي مقدار كمي كانتور را روي شقيقه ها قرار دهيد.
كانتورينگ كرم در مقابل كانتورينگ پودر

اساساً ، شما تقريباً مي توانيد از هر دو استفاده كنيد و من هم مي توانم استفاده كنم. با اين حال ، اين به شخص و نوع پايان كار او بستگي دارد.
كانتورينگ كرم

كانتورينگ كرم كمي راحت تر است زيرا شما كنترل بيشتري بر روي محصول و محل قرارگيري آن داريد. به همين دليل براي مبتديان بهترين است. همچنين در مقايسه با پودر ، كاملاً يكدست ، طبيعي و درخشان تر به نظر مي رسد كه كاملاً مات به نظر مي رسد. كانتورينگ كرم براي كساني كه پوست خشك دارند بسيار مناسب است زيرا نه تنها مي تواند آبرساني كند بلكه بر روي مناطق خشك مانند پودر تأكيد نخواهد كرد. با گفتن اين نكته ، كساني كه در قسمت روغني كارها قرار دارند ، مي خواهند از پودر استفاده كنند تا حداقل آرايش را تنظيم كنند تا تكان نخورد و روغن هاي پوست محصول را نخورند.

كانتورينگ پودر

كانتورينگ پودر به طرز باورنكردني شبيه به كانتورينگ كرم است ، شما هنوز هم محصول را در همان مناطق قرار مي دهيد ، فقط به جاي كرم از پودر استفاده مي كنيد. پودرها به نظر مي رسد كمي پر زرق و برق و سنگين تر به نظر مي رسند ، بنابراين اگر به دنبال يك كانتور تيز هستيد ، اين همان چيزي است كه مي خواهيد استفاده كنيد. با اين حال ، همانطور كه در بالا گفته شد ، اين پودر مي تواند بر خشكي پوست تأكيد كند ، بنابراين اگر از سمت خشك استفاده مي كنيد ، بايد مطمئن شويد كه صورت خود را مرطوب كرده و با محصول خيلي سنگين نيستيد.
بهترين محصولات آرايش كانتور

محصولات كانتورينگ لزوما فقط در يك محصول وجود ندارد. مجموعه اي كامل از گزينه ها وجود دارد كه مي توانيد براي شكل دادن به صورت خود انجام دهيد. بنابراين ما نوع محصولات كانتورينگ و بهترين فروش و محبوب ترين محصولات آن دسته ها را تفكيك كرده ايم.

[ ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۵:۱۷ ] [ زهرا اسفندياري ]
[ نظرات (0) ]
[ ]